۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۳۵۵۳۱
جانشين دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر شهرستان کوهرنگ

اساس نبوت پيامبران الهي بر امر به معروف و نهي از منکر استوار است

جانشين دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر شهرستان کوهرنگ: امر به معروف و نهي از منکر، در آموزه هاي ديني ما از جايگاه بلند و ويژه برخوردار است و اساس نبوت پيامبران الهي، بر امر به معروف و نهي از منکر استوار بوده است.
اساس نبوت پيامبران الهي بر امر به معروف و نهي از منکر استوار است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ پاسدار عزيز موسايي، جانشين دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر شهرستان کوهرنگ در جلسه اين ستاد که در سالن اجتماعات فرمانداري کوهرنگ برگزار شد با بيان اينکه احياي امر به معروف و نهي از منکر از واجبات و فريضه مهم اسلامي گفت: جامعه ‌اي که در آن امر به معروف و نهي از منکر احياء نشود از رحمت خداوند دور خواهد شد.

وي گفت: امر به معروف و نهي از منکر، در آموزه هاي ديني ما از جايگاه بلند و ويژه برخوردار است و اساس نبوت پيامبران الهي، بر امر به معروف و نهي از منکر استوار بوده است.

جانشين دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر کوهرنگ افزود: بايد هر مسلمان اين فرضيه واجب دين را در زندگي خود ساري و جاري کرده و زندگي خود را در اين راستا پايه گذاري کند.

موسايي اذعان کرد: وظيفه شرعي هر فرد مومن منکرات و معروفات را به ديگران نيز تذکر دهد در غير اينصورت وظيفه مسلماني خود را درست انجام نداده است .



در ادامه حجت الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي، امام کوهرنگ با اشاره به اهميت امر به معروف و نهي از منکر در محيط کاري، گفت : در آموزه هاي ديني ما امر به معروف و نهي از منکر جايگاه ويژه برخوردار بوده و اساس نبوت پيامبران الهي، بر امر به معروف و نهي از منکر استوار بوده است.

حجه الاسلام طباطبايي از اهميت اين مهم در دين و راهکارهاي بهتر اثر در جذب مخاطبين مطالبي را عنوان و تصريح کرد: اگر بخواهيم صحبت هاي ما در دل مخاطبين رسوخ کرده و آنان خود را مقابل ما قرار ندهند بايد ابتدا خودمان عامل به معروفات باشيم تا ديگران هم از ما تاسي کنند.

وي گفت: اسلام در بين اديان و مذاهب دنيا کامل ترين دين است که امروز از سوي دشمنان مورد هجمه قرار گرفته و به دنبال تخريب آئين و عقايد دين مبين اسلام با شبهه افکني هستند.

مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ هم در اين جلسه گفت: با اشاره به گردشگر پذير بودن شهرستان کوهرنگ را بهترين فرصت مغتنم براي بيان تکاليف ديني دانست و ادامه داد: مبلغين ديني بايد با بيان امر به معروف و نهي از منکر مردم را، به افزايش معنويت و ارتباط با خدا براي رستگار شدن، سفارش کنند.

انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۸:۴۱

16 Jan 2020