۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۰۸۵۱
حجت الاسلام و المسلمين رنجبر:

نماز انسان و جامعه را از گناه حفظ مي کند

حجت الاسلام و المسلمين رنجبر استاد موسسه ترويج نماز در قم با بيان اينکه منشاء همه گناه ها در جامعه بي نمازي است، گفت: وعده الهي تخلف بردار نيست .
نماز انسان و جامعه را از گناه حفظ مي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين رنجبر در اجلاس نماز شهرستان سامان با بيان اينکه نماز يکي از آيين هاي بين اللملي و نماز در زندگي همه بوده است، اظهار داشت: مسئله اصلي که موجب مي شود انسان از مسير اصلي منحرف و به بي راه برود و موجب آسيب هاي اجتماعي در جامعه چهار عامل است که اين عوامل شامل سبک زندگي غير ديني، عمل نکردن به فرايض ديني، مشکلات روحي و رواني و تربيت غير صحيح است.

وي با بيان اينکه منشاء همه گناه ها در جامعه بي نمازي است و وعده الهي تخلف بردار نيست،بيان داشت: نماز انسان و جامعه را از گناه حفظ مي کند.

رنجبر با بيان اينکه براي مبارزه با آسيب هاي اجتماعي در جامعه بايد به سراغ ترويج فرهنگ نمار و نماز خواني در جامعه بروين و زمينه سازي در اين زمينه بايد توسط دستگاه فرهنگي صورت گيرد، اذعان داشت: بزرگترين دشمن شيطان نماز است و غذاي روحي انسان نماز است.

رنجبر با اشاره بر اينکه بايد به اين موضوع در جامعه توجه کرد که نماز در هر سه وعده الهي بايد در اول وقت، به صورت جماعت و در مساجد برگزار شود ، بيان داشت: نوجوانان و جوانان را تشويق کنيم که در مساجد حضور داشته باشند و در مسائل فرهنگي و هنري شراکت داشته باشند.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۰:۴۱

30 Dec 2019