۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۳۷۸۸۱
مطالبه مردم اردل از مسئولين

غربت غريبانه امامزاده عزيز(ع) در اردل/نيمه کاره رها شدن قطب مذهبي شهرستان اردل بعد از 8 سال

امامزاده عزيز(ع) شهر اردل باوجود گذشت 8 سال از آغاز عمليات مرمت و بازسازي تاکنون تکميل نشده و علي‌رغم پذيرا بودن زائران زياد در طول سال و برگزاري مراسمات مذهبي مختلف در آن کسي به فکر بازسازي آن نيست و کار بازسازي آن نيمه کاره رها شده است.
غربت غريبانه امامزاده عزيز(ع) در اردل/نيمه کاره رها شدن قطب مذهبي شهرستان اردل بعد از 8 سال
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، امامزاده‌ها يکي از اماکني هستند که افراد براي زيارت و برپا داشتن نماز مراجعه مي‌کنند و امامزاده شهر اردل نيز يکي از اين مکان‌ها است.

امامزاده عزيز (ع) از نوادگان حضرت امام موسي بن جعفر(ع) در مرکز شهر اردل واقع شده و بعنوان قطب گردشگري مذهبي شهرستان اردل ساليانه ميزبان زائران زيادي در گوشه و کنار شهرستان و استان مي باشد.


 امامزاده عزيز (ع) شهر اردل با گذشت بيش از ۸ سه سال ازآغاز عمليات اجرايي آن، هنوز تکميل نشده و اين امامزاده مدتي است به دليل بي‌توجهي مسئولان موردبي‌مهري واقع شده و علي‌رغم پذيرا بودن زائران زياد در طول سال و برگزاري مراسمات مذهبي مختلف در آن کسي به فکر بازسازي آن نيست و کار بازسازي آن نيمه کاره رها شده است.


عيدي رئيسي يکي از اهالي شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار هفت چشمه در اين خصوص گفت: اين امامزاده يکي از امامزادگان معروف شهرستان بوده و سالانه ميزبان شمار بسيار زيادي از زائرين از سراسر شهرستان و استان ديگر است.

وي اضافه کرد: اين امامزاده چند سالي است که ساخت بناي جديد آن آغاز شده اما متاسفانه هنوز به پايان نرسيده است و اينقدر اين روند تکميل آن به درازا کشيده است که خيلي از مردم استان و شهرستان آن را فراموش کرده اند.

اين شهروند اردلي با بيان اينکه امامزاده اي با اين همه زائر درست نيست که روند ساخت آن به اين کندي پيش برود، افزود: متاسفانه به نظر مي رسد مسئولان در قبال بازسازي اين امامزاده جديت لازم را نداشته و خداي نکرده انگار براي آنها تکميل ساختمان آن اهميتي ندارد.

وي عنوان کرد: وضعيت کنوني امامزاده اصلا در شان ايشان و زائران نيست و بهتر است مسئولان روند اجراي آن را سرعت ببخشيده و نسبت به تکميل آن اقدام نمايند.


مهرعلي صالحي خادم آستان امام زاده عزيز(ع) شهر اردل اظهار کرد: اعتقادات عميق مذهبي مردم باعث شده که اين امامزاده در طول سال به ويژه در ايام نوروز و روزهاي جمعه مورد توجه مردم قرار گيرد و مردم حتي از شهرستان هاي اطراف استان براي زيارت و اداي نذر و حاجت هاي خود به حرم امامزاده عزيز (ع) مشرف مي شوند.

صالحي گفت: تکميل نبودن ساختمان اين مکان مناسب باعث شده که زائرين اين امامزاده در فصل گرما و سرما با مشکل روبه رو شوند و بلافاصله بعد از زيارت سريع اين مکان مقدس را ترک مي کنند.

وي بيان کرد: مسئولان بخاطر حرمت امامزاده و همچنين احترام به زائرين، ساختمان اين امامزاده را همانند ساير بقاع متبرکه درست کنند.

با توجه به اهميت امامزاده عزيز (ع) از لحاظ فرهنگي، مذهبي و گردشگري در شهرستان اردل لذا اميد است تکميل و تجهيز اين بقعه متبرکه، که خواسته به حق مردم است مورد توجه مسئولان استاني و شهرستاني قرار گرفته و نسبت به اين امر اقدام نمايند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۸:۰۲

27 Dec 2019