۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۵۸۰۱
کارشناس مسائل سیاسی:

برخي از نمايندگان مجلس استقلال راي ندارند/وکيل‌الدوله‌ها به نفع دولت موضع مي‌گيرند

يک کارشناس مسائل سياسي ضمن بيان اين که برخي از نمايندگان مجلس به خاطر زد و بندهاي سياسي استقلال راي ندارند، گفت: متاسفانه يکي از عواملي که به پيکره نظام ضربه وارد کرده و باعث تضعيف و عقب رفت شده انتخاب سياسي است.
برخي از نمايندگان مجلس استقلال راي ندارند/وکيل‌الدوله‌ها به نفع دولت موضع مي‌گيرند
به گزارش جهان بین نیوز، سيد محمد علي عدناني در گفت‌وگو با کلار، ضمن بيان اين که نمايندگان مجلس براي راي راعتماد به کابينه دوزادهم بايد به تجربه، تخصص و سابقه انقلابي گري وزرا توجه داشته باشند، گفت: نمايندگان مجلس بايد نمايندگي ملت را حفظ کنند که شان آن از همه چيز بالاتر است اما برخي از نماينده گان به جاي وکيلي مردم وکيل دولت مي شوند.

وکيل الدوله‌ها به نفع دولت موضع مي‌گيرند

وي با اشاره به اين که وزيران کابينه بايد به فکر اقتصاد مقاومتي، ارزش‌هاي انقلاب و درد و مشکلات مردم باشند، گفت: متاسفانه برخي از نمايندگان قيمتي را که مردم به آنها داده‌اند به راحتي معامله کرده و با وکيل الدوله شدن به گونه‌اي انتخاب و موضع‌گيري مي‌کنند که به مذاق دولت خوش آيد.

اين فعال سياسي ضمن تاکيد بر اين که نمايندگان مجلس بايد درد و فرياد مردم باشند، افزود: تمام مشکلاتي که جامعه با آن روبروست مربوط به دولت نيست بخشي از آن هم متوجه نمايندگان مجلس است که به سليقه‌هاي سياسي در انتخاب وزرا توجه مي‌کنند.

وي با اشاره به اين که برخي از نمايندگان دغدغه کنسرت، رفع حصر و فضاي مجازي دارند، تصريح کرد: متاسفانه يکي از عواملي که به پيکره نظام ضربه وارد کرده و باعث تضعيف و عقب رفت شده انتخاب سياسي است.

مديران پير و فرتوت گرفتاري‌هاي مردم را بيشتر مي‌کنند

عدناني گفت: تجربه ثابت کرده هر زماني که در کشور مدير انقلابي داشته‌ايم مشکلات و گرفتاري‌هاي جامعه حل شده اما زماني که مدير غيرانقلابي، پير و فرتوت داشتيم گرفتاري‌هاي مردم بيشتر شده است.

وي در ادامه با بيان اين که مدير انقلابي به احزاب و جريان‌هاي سياسي وابسته نيست، گفت: حب و بغض‌هاي سياسي در نهايت منجر به انتخاب وزيراني مي‌شود که به درد مردم نمي‌خورند.

نان قرضي دولت دوازدهم در انتخابات/حزب و جناح براي مردم آب و نان نمي‌شود

اين فعال سياسي افزود: متاسفانه دولت دوازدهم در انتخابات براي راي آوردن به همه نان قرضي داده و چون از همه ظرفيت‌ها و جناح‌هاي مدعي استفاده کرده امروز بايد همه را راضي نگه دارد به خاطر همين مجبور مي‌شود براي انتخاب وزرا با همه ارتباط برقرار کند.

وي با اشاره به اين که برخي از نمايندگان مجلس به خاطر زد و بندهاي سياسي استقلال راي ندارند و تابع حزب و جناح‌هاي سياسي هستند، افزود: اولويت نمايندگان واقعي ملت در انتخاب وزرا بايستي يک ديد کلي و دغدغه‌هاي مردم باشد.

عدناني ادامه داد: نماينده گاني که استقلال راي ندارند چشم خود را بر روي واقعيت‌هاي جامعه بسته و بر اساس سليقه‌هاي سياسي انتخاب مي‌کنند که براي مردم نان و آب نمي‌شود.

وي با بيان اين که نماينده مجلس بايد زبان گوياي مردم باشد، افزود: نمايندگان مجلس در انتخاب وزرا بايد نگاه کلان داشته باشند و وزيري را انتخاب کنند که به فکر مطالبات همه مردم با هر زبان و قوم و نژادي باشد.

اين کارشناس مسائل سياسي تصريح کرد: اگر نگاه نماينده مجلس کلان شد و استقلال راي پيدا کرد مي‌تواند بهترين انتخاب را داشته باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۹:۵۸

13 Feb 2020