۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۰۲۶۵
امام جمعه موقت شهر فارسان

هر کس به اندازه توان خود در جشن عاطفه ها کمک کند

امام جمعه موقت شهر فارسان گفت: در آستانه مهر ماه و فصل بازگشایی مدارس قرار داریم و جمعی از مردم امکانات لازم را برای تامین لباس و لوازم التحریر فرزندانشان در اختیار ندارند؛ کمیته امداد هم جشن عاطفه ها را برای همین به راه می اندازد که هر کس به اندازه توان در این مسیر کمک کند.
هر کس به اندازه توان خود در جشن عاطفه ها کمک کند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سید مرتضی احمدی در خطبه های این هفته شهر فارسان با اشاره به ضرورت توجه به تقوای الهی خصوصا در شرایط کنونی، گفت: همه موظف به رعایت تقوا هستیم و این تقوا برای مسئولان ضروری تر است؛ باید تقوا را در میان آحاد جامعه تقویت کرد.

او ادامه داد: باید آنچه از مسائل مردم که در کوتاه مدت قابل حل است رفع شده و از سویی مردم مطمئن باشند که مسئولانشان پای حرف خود برای حل تمام مشکلات در بلندمدت نیز هستند.

احمدی  با اشاره به قرارداشتن در آستانه ایام محرم، گفت: باید در این ایام مکتب ابی عبدالله الحسین(ع) بازخوانی شود و به نسل جوانتر یاد بدهیم که نباید از مسیر ترسیم شده توسط امام حسین(ع) دور شد؛ آن امام برای همیشه بشریت مسیری را ترسیم کرده که چگونه می توان در مقابل ظلم ظالم و مفاسد ایستاد.

او هدف انقلاب امام حسین(ع) را مبارزه با فساد و مفاسد و به صلاح و سامان رساندن جامعه دانست و گفت: امروز یک لیست مفصل از مفاسد اجتماعی را می بینیم که امکان دارد هر گوشه از جامعه نمود و بروز داشته باشد؛ حسینی‌ها، هیئتی ها و منبری ها باید برای رفع این مفاسد سازماندهی شوند و حرکت کنند.

امام جمعه موقت فارسان با اشاره به سالروز 17 شهریور و جنایتی که وابستگاه رژیم پهلوی در میدان ژاله انجام داده و عده زیادی از انقلابیون را شهید کردند، گفت: برادران و خواهران مسلمان بدانید آنها که در 17 شهریور با دستور دشمنان ملت کشته شدند، امروز هم اگر امکانش را داشته باشند ما را می کشند تا به نوکریشان تن بدهیم.

وی  به سخنان رهبر معظّم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان درباره وجود جنگ روانی دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: جنگ روانی دشمن، برای ایجاد التهاب در میان مردم است و می‌خواهند مردم را از نظام جدا کنند.
 
وی در ادامه گفت: توصیه‌های مقام معظم رهبری به هیات دولت راهگشا است و باید مورد عمل قرار گیرد. امروز دشمن ضعف ما را در مسائل اقتصادی دیده و با تمام توان جنگ تمام عیار اقتصادی به راه انداخته و در کنار آن جنگ روانی نیز به راه می‌اندازد تا به اهدافش که همان هدف یزیدی است، برسد.
 
امام جمعه موقت فارسان  اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد که ما تسلیم آن‌ها شویم و مشکلات را در مذاکره با آنان برطرف کنیم و یا اینکه با این فشارها نظام جمهوری اسلامی را به فروپاشی بکشاند اما بدون شک آمریکا این نیت شوم و هدف شیطانی خود را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام احمدی بااشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و بیان داشت:  جشن عاطفه ها یک امر انسانی است. ما می‌دانیم که مردم در سختی هستند. قرآن می گوید مردم زمانی که بیچاره اند، ایثار می کنند و به فقرا می دهند. 

وی تصریح کرد: در آستانه مهر ماه و فصل بازگشایی مدارس قرار داریم و جمعی از مردم امکانات لازم را برای تامین لباس و لوازم التحریر فرزندانشان در اختیار ندارند؛ کمیته امداد هم جشن عاطفه ها را برای همین به راه می اندازد که هر کس به اندازه توان در این مسیر کمک کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۰:۵۰

31 Dec 2019