۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۲۰۳۷۵

عدالت بايد در پخش اخبار و برنامه ها در شبکه استاني وجود داشته باشد

امام جمعه شهرسامان گفت: عدالت بايد در پخش اخبار و برنامه ها در شبکه استاني وجود داشته باشد.
عدالت بايد در پخش اخبار و برنامه ها در شبکه استاني وجود داشته باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام ميردامادي در نشست اداراي شهرستان سامان با بيان اينکه بايد عدالت در پخش برنامه و اخبار بايد رعايت شود، اظهار داشت: شهرستان سامان با توجه به شرايط گردشگري و ظرفيت هاي کشاورزي و موقعيت در استان نياز به دفتر خبر دارد که اطلاعات و اخبار اين شهرستان به صورت به روز پخش شود.

مير دامادي با بيان اينکه توجه ويژه به خبرنگاران ازاد داشته باشند، عنوان کرد: بايد آموزش هاي مختلف در هر زمينه به خصوص کشاورزي، محيط زيست و آلوده کردن آب و .... از طريق صدا و سيما استان صورت گيرد.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره بر اينکه يکي از دغدغه هاي مهم اين شهرستان استقرار دارات و سازمان ها در اين شهرستان است، بيان داشت: مردم انتظار دارند که شخصيت هاي علميف فرهنگي و هنري اسن شهرستان در سطح استان و کشور شناخته شود.

سعيد صالحي با بيان اينکه صدا و سيما بايد دجاذبه هاي و مکان هاي ديدني شهرستان سامان را معرفي کنند ، بيان داشت: اخبار انتقادي که از شهرستان پخش مي شود يک راهکار خوبي است که مسئولين را درگير مي کنند و پيگيري حل مشکلات مردم است.

وي با بيان اينکه در بخش زاينده رود مردم تقاضاي نصب انتن ديجيتال را دارند که بايد مورد بررسي قرار گيرد، عنوان کرد: بخش عظيمي از اطلاعات و الگو ها در جامعه از طريق رسانه ملي توسط مردم دريافت مي شود و بايد در اين امر رسانه ملي داخلي بيشتر در بين خانواده ها وجود داشته باشد تا ماهواره که موجب از هم پاشيدگي خانواده ها در جامعه شود.

صالحي افزود: رسانه ملي مي تواند همه احاد مردم را تحت تاثير قرار دهد، مسائل و معارف ديني بايد در رسانه ملي پررنگ تر باشد.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۸:۰۴

28 Dec 2019