۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۵۳۱۵

مسير راهپيمايي صيانت از حريم خانواده در شهرستان لردگان

مسير راهپيمايي و اجتماعات بزرگ مردمي صيانت از حريم خانواده در شهرستان لردگان اعلام شد.
مسير راهپيمايي صيانت از حريم خانواده در شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ جميله شاهمرادي رئيس بسيج جامعه زنان شهرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان؛ اظهار داشت: اجتماع بزرگ روز حجاب و عفاف باحضور بانوان و مسئولان با هدف گسترش اين فرهنگ و مطالبه براي حفظ و صيانت از فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان لردگان برگزار مي شود.


وي بيان داشت: مسئله حجاب امروز اهميت بسيار بالايي در جامعه دارد چراکه دين اسلام، دين فضيلت و جامعه محور است و برعکس فرهنگ غرب که فردگراست، زندگي اجتماعي را ترويج مي دهد لذا در اين سبک زندگي اسلامي جايگاه زنان، مانند مردان به خوبي تبيين و تعريف شده و در ميان آنها حجاب مصونيتي در برابر گوهر وجودي و اصالت بانوان تلقي مي شود.

رئيس بسيج جامعه زنان شهرستان لردگان اظهار داشت: بدپوششي و آرايش نامناسب يکي از مهم ترين و اصلي ترين خطرات هشدار دهنده براي بنيان خانواده است که باعث بروز آسيب هاي اجتماعي زيادي نظير طلاق مي شود و  فروپاشي خانواده را به همراه دارد.

خانم شاهمرادي با اعلان مسير راهپيمايي در اين شهرستان گفت: مسير راهپيمايي و اجتماعات بزرگ مردمي صيانت از حريم خانواده در شهرستان لردگان ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه 21 تيرماه  96 از گلزار شهدا به سمت قبور مطهر شهداي گمنام لردگان واقع در پارک چشمه برم با حضور سخنران حجت الاسلام والمسلمين بخشايش پور، امام جمعه مال خليفه برگزار مي شود.

گفتني است؛ برگزاري همايش بانوان عفاف و حجاب، راه‌اندازي و ايجاد کمپين و برپايي نمايشگاه مد و لباس اسلامي از ديگر برنامه هفته حجاب و عفاف در شهرستان لردگان است.

انتهاي پیام1026ج /630 ل

 

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۶:۳۸

7 Jan 2020