۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۲۷۰۵
سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل خبر داد

برگزاري اولين نشست کميته ي قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي در اردل

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل از برگزاري اولين نشست کميته ي قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان اردل خبر داد.
برگزاري اولين نشست کميته ي قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي در اردل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، نشست کميته ي قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي به منظور تشريح برنامه هاي دهه فجرشهرستان اردل با حضور امام جمعه،فرماندار و ساير اعضاي ستاد در دفتر نماز جمعه شهر اردل برگزارشد.

حجت الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در حاشيه اين جلسه در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: اين جلسه به منظور برنامه ريزي فعاليت هاي قرآني دردهه مبارک فجرو هماهنگي دراجراي اين برنامه هاي اين جلسه با حضور اعضا تشکيل شد.

حجت‌الاسلام حميد بهرامي فعاليت هاي قرآني پيش بيني شده تبليغات اسلامي را در دهه مبارک فجر که برگزاري محافل قرآني در سراسر شهرستان است را بيان و خواستار هماهنگي ادارات در ارسال برنامه هاي خود در ايام دهه فجر به تبليغات اسلامي شد.

بهرامي افزود: محافل انس با قرآن همه ساله با حضور قاريان مطرح بين المللي، کشوري و استاني برگزار مي‌شود و انتظار مي رود امسال هم به مانند سال هاي قبل مسئولين فرهنگي همکاري لازم را در اين باره داشته باشند و در روز ۱۵ بهمن که به نام روز قرآن نام گذاري شده است و يک برنامه فاخر قرآني را در سطح شهرستان اردل برگزار نماييم.

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل بيان کرد: انتظار مي رود فعاليت هاي تبليغاتي ازجمله نصب بنر و آماده سازي شهر با رويکرد قرآني به شکل جدي تري دنبال شود و هر اداره و هر موسسه و خانه ي قرآن از فعالان قرآني خود در مراسمي به نحو شايسته تقدير و تجليل کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۴:۲۸

27 Dec 2019