۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۲۰۴۶۵
بيانيه ستاد خواهران نماز جمعه شهرستان بن:

هتاکان همان عوامل تروريستي در جهان هستند

هتاکان يکي از عوامل رخدادهاي تروريستي و ايجاد فتنه و ستيز در بين اتباع اديان گوناگون در سراسر جهان به شمار مي‌آيند.
هتاکان همان عوامل تروريستي در جهان هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، ستاد خواهران نماز جمعه بن در بيانيه اي از هتاکي به ساحت مقدس پيامبر اعلام انزجار نموده است.


بسم الله الرحمن الرحيم

متأسفانه هر از چند گاهي شاهد تهاجم فرهنگي غرب در قالب توهين به مقدسات اسلامي هستيم؛ توهين به قرآن کريم و اسلام و پيام آور آن، اهانت به دستورات اسلامي و بزرگان جهان اسلام از مصاديق و نمونه هاي بارز اين توهين ها است.


اين اهانت ها با ابزارهاي گوناگوني چون کتاب، روزنامه و نشريات، فيلم، سخنراني و کاريکاتور انجام مي گيرد و با توجه به رسانه هاي وسيع و فراگيري که در اختيار دارند تهاجمي سازمان يافته و همه جانبه را بر ضد اسلام و مسلمانان انجام مي دهند.


غرب در اين برنامه ها مي کوشد اسلام را دين تروريست پرور، خشونت طلب، مخالف آزادي، استبداد خواه و بي منطق معرفي کند تا در سايه اين اتهامات ناحقٌ به اهداف شوم خود دست يابد، در حالي که همين توهين ها و اهانت هاي بي شرمانه و غير انساني دليل بر بي منطقي گويندگان آن و خشونت طلبي هاي آنان است.


بار ديگر دست جنايتکار دشمنان بشريت و عدالت و آزادي به آستان رفيع حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي(ص) تعدي نمود و به بهانۀ دروغين دفاع از آزادي وجدان راستين انسان‌هاي آزاده و عدالت‌جو را آزرده ساخت.


اعضاي ستاد خواهران نماز جمعه شهرستان بن؛ ضمن محکوميت چاپ کاريکاتور موهن و جسارت به ساحت مقدس پيامبر بزرگوار ، اعلام مي‌دارد:

يک؛ اقدام تروريستي گروه‌هاي ضد اسلامي در پاريس را محکوم مي‌کنيم و معتقديم اينگونه اقدامات بدون دست داشتن دستگاه‌هاي امنيتي کشوري که اين حادثه در آن رخ داده است امکان پذير نيست؛ بنابراين دست مشکوک دستگاه‌هاي امنيتي دولت‌هاي استکباري پشت اين حادثه ديده مي‌شود و نخستين وظيفۀ کساني که خود را در صف مخالفين با گروه‌هاي تروريستي معروفي نظير داعش و القاعده و جبهة النصره برمي‌شمارند دست کشيدن از همکاري و پشتيباني از اين گروه‌ها در کشورهاي ديگر نظير سوريه است.


دو؛ اقدام ننگين برخي از مدّعيان رسانه‌داري در فرانسه را در رابطه با توهين به ساحت پاکترين آفريدۀ خدا و جلوۀ کامل وجود مقدس خداي متعال در جهان آفرينش، رسول خاتم محمد مصطفي(صلي الله عليه وآله) را شديداً محکوم مي‌کنيم، و اعلام مي‌کنيم عناصري که دست به چنين اقداماتي مي‌زنند يکي از عوامل رخدادهاي تروريستي و ايجاد فتنه و ستيز در بين اتباع اديان گوناگون در سراسر جهان به شمار مي‌آيند، لذا از همۀ دولتمردان در سراسر جهان مي‌خواهيم با تصويب قوانين مناسب نسبت به جلوگيري از اهانت به مقدسات اديان الهي اقدام لازم بعمل آورند.


سوم: از مسلمانان و آزادي خواهان و عدالت جويان سراسر دنيا به ويژه فرانسه مي‌خواهيم با اقدام به راهپيمايي و تجمع و گردهمايي‌هاي گسترده نسبت به محکوم ساختن دو جريان خطرناک تروريسم و اهانت به مقدسات ملت‌ها اقدام کنند، و جهان را با شخصيت سراسر رحمت و مهر و عدالت و پاکي رسول بزرگ مهرباني محمد مصطفي(صلي الله عليه وآله) و نيز با تعاليم پاک و مقدس قرآن کريم آشنا سازند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۴:۱۱

27 Dec 2019