۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۲۹۱۰۵
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري:

٣٠هزار نفر از نمايشگاه قرآن و عترت چهارمحال و بختياري ديدن کردند

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري در پايان نمايشگاه قرآن و عترت استان چهارمحال و بختياري گفت: ٣٠هزار نفر از نمايشگاه کتب و نرم‌افزارهاي قرآني استان ديدن نمودند.
٣٠هزار نفر از نمايشگاه قرآن و عترت چهارمحال و بختياري ديدن کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري عصر روز گذشته با اعلام اين خبر در مراسم تجليل از فعالان قرآني و آيين اختتاميه نمايشگاه کتب و نرم‌افزار‌هاي علوم قرآني چهارمحال و بختياري اظهار کرد: امروز از فعالان عرصه قرآن و علوم مرتبط با قرآن کريم که فعاليت‌‌هاي ويژه‌اي در اين زمينه داشتند تجليل شد.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري عنوان کرد: دومين نمايشگاه بزرگ علوم قرآني در سال جاري با عنوان جشن قرآن در اين استان برپا شد که از ٢٩ خردادماه سال جاري آغاز به کار کرد.

وي بيان داشت: قاري برتر قرآني، حافظ برتر قرآني و هنرمند برتر قرآني از جمله فعالاني بودند که در اين مراسم از آنها تجليل شد.

کارگران با اشاره به اهميت توسعه و ترويج فرهنگ قرآن و علوم قرآني در جامعه تصريح کرد: تجليل از مؤسسه‌هاي قرآني برتر و امام جمعه برتر قرآني نيز در اين مراسم اجرا شد.

وي خاطرنشان کرد: نمايشگاه کتب و نرم‌افزاري علوم قرآني در سال جاري با ٥٠ درصد استقبال بيشتر نسبت به سال گذشته روبه‌رو شد که اين امر نشان‌دهنده تجربه بيشتر برگزارکنندگان و فعالان اين عرصه و علاقه‌مندي و توجه بيشتر مردم به قرآن کريم و علوم مرتبط با اين کتاب آسماني است.

کارگران اظهار داشت: دستگاه‌هاي اجرايي اين استان همکاري لازم را در زمينه برگزاري اين نمايشگاه انجام دادند و با وفاق و همدلي که به واسطه تأسيس شوراي هماهنگي فعاليت‌هاي قرآني در اين استان ايجاد شده برنامه‌هاي قرآني با انسجام بسيار زيادي انجام مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۹:۳۵

26 Dec 2019