۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۱۹۱۱۵

اولين همايش تجليل از پيرغلامان حسيني شهرستان بن برگزار مي شود

مسئول هيئت يازينب (س) شهرستان بن از اولين همايش تجليل از پيرغلامان حسيني شهرستان بن همزمان با شهادت حضرت رقيه (س) خبر داد.
اولين همايش تجليل از پيرغلامان حسيني شهرستان بن برگزار مي شود
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، رسول احمدي مسئول هيئت يازينب (س) گفت: يکي از آداب و رسوم ديرينه در سراسر کشور تجليل از پيرغلامان حسيني است.

احمدي تصريح کرد: پيرغلامان حسيني خادمان سيدالشهدا هستند که ساليان سال زندگي خود را وقف ارباب خود حضرت سيدالشهدا (ع) قرار داده و با برپايي عزاداري در ماه محرم اين فرهنگ را نسل به نسل انتقال دادند و می توانند الگوی مناسب برای نسل جوان امروزی ما باشند.


وي افزود: تجليل از اين خادمان سيدالشهدا و پيرغلامان راهي براي آشنايي بيشتر جوانان با سبک زندگي و منش خادمان حسيني است.


مسئول هيئت يازينب (س) گفت: هيئت يا زينب (س) شهر بن با برپايي اين همايش قصد دارد علاوه بر تجلیل از خامان حسيني، جوانان را با سبک زندگي پير غلامان آشنا کرده و الگوهاي درست به جوانان معرفي کند.

وی ضمن دعوت مردم شهرستان بن برای حضور در این مراسم گفت: امید است با برپایی این همایش، فرهنگ تجلیل از پیر غلامان در این شهرستان نهادینه شده و سالیان سال شاهد این همایش ها باشیم.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: این مراسم پنجشنبه ششم آذر ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر بن برگزار می شود.

انتهای پیام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۳:۴۵

27 Dec 2019