۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۲۸۵۷۵
امام جمعه موقت شهرکرد:

اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج کشور از رکود است/تولید بدون تقلب و کار صادقانه راهی برای پیشرفت کشور

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: تنها راه اثرگذار برای کشور اقتصاد مقاومتی است و تکیه به توان داخلی کشور را بی‌نیاز و چرخ تولید کشور را از رکود خارج می‌ساز پس نباید به دشمن و کمک آن‌ها امید داشته باشیم.
اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج کشور از رکود است/تولید بدون تقلب و کار صادقانه راهی برای پیشرفت کشور
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر بزرگزار شد اظهار کرد: دشمن قابل اعتماد نیست و نباید به طناب پوسیده دشمن چنگ زنیم.

وی با بیان اینکه نباید روی حرف دشمنان حساب باز کنیم ادامه داد: تنها راه اثرگذار برای کشور اقتصاد مقاومتی است و تکیه به توان داخلی کشور را بی‌نیاز و چرخ تولید کشور را از رکود خارج می‌ساز پس نباید به دشمن و کمک آن‌ها امید داشته باشیم.

فاطمی تولید بدون تقلب و کار صادقانه را راهی برای پیشرفت کشور عنوان و تاکید کرد: نباید اجازه دهیم کشور نیازمند بیگانگان شود چون زمانی که کشور نیازمند نباشد کسی هم نمی‌تواند با زورگویی بر ما غلبه کند.

وی بیان داشت: کشور دچار رکود شده است و امیدواریم خداوند هوش و زکاوتی به مسئولان عنایت دارد تا چرخ تولید راه افتد و کشور از رکود خارج شده و مشکل بیکاری جوانان حل شود.

امام جمعه موقت شهرکرد به تلاش‌های دشمنان در عرصه فرهنگی اشاره و اضافه کرد: گرچه در راستای مسائل فرهنگی در کشور تلاش‌های خوبی شده است اما متاسفانه دشمن سعی در کم‌رنگ کردن این خدمات دارد.

فاطمی ناهنجاری‌های فرهنگی موجود را به دور از شان کشور دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در این زمینه توصیه‌های خوبی ارائه داده‌اند که با توجه به آن‌ها می‌توان بسیاری از مشکلات فرهنگی را از میان برداشت.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جاهلیت مدرن اشاره و یادآور شد: متاسفانه انسان هرچه قدرتمندتر می‌شود بیشتر دچار غرور و جهل شده و همین خودخواهی‌ها نمودی از جاهلیت هستند.

فاطمی تاکید کرد: راحت‌طلبی، شهوت و خشم مصادیق بارزی از جاهلیت در جامعه هستند و این جامعه جاهل است که با نابود و پایمال کردن دیگران به دنبال منافع خود است.

وی ادامه داد: امروز نمودهای بسیاری از جاهلیت در جامعه دیده می‌شود که بحمدالله رهبر معظم انقلاب در مقابل این جهل ایستاده و مردم را بیدار می‌کند.

امام جمعه موقت شهرکرد مقام و منزلت مبارزان در سوریه را بسیار والا دانست و تاکید کرد: درود می‌فرستیم بر کسانی که اکنون در سوریه در حال مبارزه با دشمنان هستند و برای پیروزی حق علیه باطل در جبهه‌های سوریه دعا می‌کنیم.

فاطمی بیان داشت: برخی اعتقاد به مذاکره با دشمن دارند اما اگر مذاکرات در مقابل دشمنان کارساز بود امروز بعد از گذشت ۷۰ سال باید مشکلات فلسطین حل می‌شد اما متاسفانه هر روز شاهد جنایات بیشتری در این کشور هستیم و اگر اختیار یمن، سوریه و لبنان به دست این‌ گونه مذاکرات داده شود به خدا قسم مشکلات آن‌ها حل نخواهد شد.

وی ضمن تبریکه به مناسبت مبعث پیامبر (ص) گفت: پیامبر اسلام با چراغ هدایت آمد تا مردم را به نور هدایت دعوت کند و از جهل و تاریکی‌ها برهاند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۸:۱۵

27 Dec 2019