۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۳۷۰۹۸
يکي از اعضاء گروه جهادي امام حسن (ع) بسيج دانشجويي استان:

تمام اعضاء گروه جهادي در حالت آماده باش هستند

يکي از اعضاء گروه جهادي امام حسن (ع) بسيج دانشجويي استان گفت: تمام اعضاء در حالت آماده باش هستند، ضمنا فراخواني هم منتشر شد تا بتوانيم نيروهاي متخصص و با مهارت بيشتري را جهت اعزام به مناطق زلزله‌زده شناسايي کنيم.
تمام اعضاء گروه جهادي در حالت آماده باش هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ پژمان ظفري يکي از اعضاي گروه جهادي امام حسن (ع) در گفتگو با منطقه آزاد گفت: گروه جهادي امام حسن عسگري (ع) زير نظر قرارگاه جهادي امام رضا (ع) و بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري جهت خدمت رساني به مردم زلزله زده استان کرمانشاه در روز پنجشنبه مورخ ۲۵/۸/۹۶ به مناطق روستايي اين استان اعزام مي شوند.

وی در ادامه اذعان داشت: تيم حاضر متشکل از جهادگران با سابقه و با مهارت در عرصه هاي عمراني، بهداشتي، امدادي و... هستند.

ظفري ضمن اشاره به بيانات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) درخصوص نظم حاکم بر اين خدمت رساني ها گفت: تمام سعي و تلاش خود را به کار خواهيم گرفت تا ضمن حرکت در چهارچوب قانوني و نظم بالا در مناطق روستايي نشين و کم بهره از امکانات فعاليت خود را آغاز کنيم.





اين عضو گروه جهادي از حضور مسئول گروه در استان جهت شناسايي و شرکت در جلسات خبر داد و گفت: تمام اعضاء در حالت آماده باش هستند، ضمنا فراخواني هم منتشر شد تا بتوانيم نيروهاي متخصص و با مهارت بيشتري را جهت اعزام به منطقه شناسايي کنيم.


وي در پايان از علاقمندان خواست تا پيگير اطلاعيه ها و فراخوان هاي اين گروه جهادي باشند.


انتهاي پيام1026ج /۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۱:۱۱

31 Dec 2019