۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۸۰۸۸
در سامان/

ضرورت شناسايي مکان هاي فاقد قطعه هاي ايثار از سوی شهردار و دهیاران

مدیرکل بنياد شهيد و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: شهردار و دهياران شهرستان سامان مکان هاي فاقد قطعه هاي ايثار را در سطح اين شهرستان شناسايي کنند.
ضرورت شناسايي مکان هاي فاقد قطعه هاي ايثار از سوی شهردار و دهیاران
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، فریبرز نجفی مدیرکل بنياد شهيد و امور ایثارگرن چهارمحال و بختیاری در سومين شوراي ترويج ايثار و شهادت شهرستان سامان با بيان اينکه با حضور اعضا برنامه هايي در خصوص ايثار وشهادت بررسي شد و برنامه های کميته هاي دهه فجر تشريح شد، اظهار داشت: در سطح شهرستان سامان ۱۴ يادوراه شهدا برگزار شده است و يادوراه شهداي بخش زاينده رود در آينده نزديک در اين بخش برگزار خواهد شد.

نجفی با اشاره بر اينکه شهردار سامان و دهياران سطح شهرستان قطعه هاي ايثار ندارند را شناسايي کنند، عنوان کرد: تعمير مرمت تابلو هاي شهداي در سطح شهرستان سامان نيز صورت گيرد.

وي با بيان اينکه از ديگر مصوبات اين جلسه ساخت و نصب تنديس شهيد خلبان نعمت الله اکبري با نصب ماکت هواپيما در محل مشخص شده با همکاري شهرداري بوده است، بيان داشت: آنچه که امروز به عنوان وظيفه بر دوش ما است اداي دين به شهدا و خدمت به خانواده شهدا و پاسداشت حرمت شهدا است.

نجفی با تاکيد بر تکريم پاسداران و مدافعان راه انقلاب و نظام، بيان داشت: اگر بتوانيم در مقابل خون هاي ريخته شهدا اداي دين کنيم وظيفه مان را توانسته ايم ادا کنيم.

وي با بيان اينکه شهدا به معناي واقعي کلمه چشم‌ و چراغ ملت هستند، عنوان کرد: زنده نگهداشتن ياد و نام شهيد و بزرگداشت زمان و مکان شهادت و الگوسازي از شخصيت و سيره زندگي و حماسه ايثارگرانه شهيد، بخشي از وظائف جامعه نسبت به شهيدان مي باشد.

فریبرز نجفی ابراز داشت: بزرگداشت و تکريم شهيد در جامعه يعني بزرگداشت و تکريم فرهنگ شهادت و تمام نيکي ها و ترويج روحيه ايثارگري و فداکاري براي ارزش ها و دفاع از جامعه و سرزمين اسلامي، فرهنگ و روحيه اي که قوام و بقاء جامعه و نظام و سرزمين اسلامي، همواره نيازمند به آن است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۵:۳۲

27 Dec 2019