۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۳۳۲۱۸
مسئول بسيج رسانه چهارمحال و بختياري:

هم دلي ملت ايران راه نفوذ دشمن به نظام را مي بندد

مسئول بسيج رسانه استان چهارمحال و بختياري گفت: هم دلي ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن ماه به دشمن نشان داد که هيچگاه نمي تواند بر ملت ايران نفوذ پيدا کند.
هم دلي ملت ايران راه نفوذ دشمن به نظام را مي بندد
 به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ عيسي حيدري مسئول بسيج رسانه استان چهارمحال و بختياري در گفت و گو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: حضور جوانان در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه به جهانيان نشان داد که هيچ گاه پشت رهبرمان را خالي نکرده و پشت نظام ايستاده و از آن دفاع مي کنيم.

وي با اشاره به اينکه راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه يک وظيفه ديني نيز بود تصريح کرد: حضور در اين راهپيمايي نمونه بارز تولي و تبري است که با حضور خود در اين صحنه اعلام انزجار به ظلم استکبار جهاني است.

حيدري با بيان اينکه ما اعلام انزجار از استکبار جهاني و زياده خواهي هاي دنياي استکبار و دنياي غرب نموده ايم عنوان کرد: ما در کنار رهبران ديني ايستاده و از آن ها حمايت مي کنيم.

وي تاکيد کرد: قطعا حضورمردم هرچه باشکوه تر و پررنگ تر باشد مشت محکمي مردم بر دهان ياوه گويي هاي ترامپ خواهد بود و جواب دندان شکني است که از اين به بعد هيچ گاه جرات نکند براي مردم ايران و نظام قانون خط و نشان بکشد.

حيدري يادآور شد: يکي از مسائلي که در جامعه امروز ما بوده اين است که بتوانيم وحدتمان را حفظ کنيم و نگذاريم دشمن با اهدافي که دارد بتواند نفوذ کرده ، بين مردم تفرقه بياندازد و خطوط اصلي نظام را منحرف کند.

وي تاکيد کرد : اگر همه ما باهم هم دل و هم زبان باشيم هيچ موقع و هيچگاه دشمن نميتواند به اهداف شومي که دارد دست پيدا کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۲:۰۰

5 Feb 2020