۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۳۱۲۳۸
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن:

هنوز جزئیات قرارداد پژو با شرکتهای خودروسازی داخلی به مجلس ارائه نشده است/ وزیر صنعت برای پاسخگویی فردا به مجلس می رود

باستانی با اشاره به موضوع قراردادهای شرکت های خودروسازی فرانسه با ایدرو و سایپا گفت: تفاهم نامه ای میان شرکت خودروسازی پژو فرانسه با ایدرو به امضا رسیده و هنوز منجر به امضای قرارداد کاری نشده است.
هنوز جزئیات قرارداد پژو با شرکتهای خودروسازی داخلی به مجلس ارائه نشده است/ وزیر صنعت برای پاسخگویی فردا به مجلس می رود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سعید باستانی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به موضوع قراردادهای شرکت های خودروسازی فرانسه با ایدرو و سایپا گفت: تفاهم نامه ای میان شرکت خودروسازی پژو فرانسه با ایدرو به امضا رسیده و هنوز منجر به امضای قرارداد کاری نشده است.

وی ادامه داد: هنوز جزئیات تفاهم نامه و قراردادهای کاری شرکت های خودروسازی داخلی با شرکتهای خارجی در اختیار کمیسیون صنایع و معادن قرار نگرفته است و اطلاعی از جزئیات این قراردادها نداریم؛ بنا به قولی که وزیر صنعت و مدیران شرکتهای خودروسازی داخلی به مجلس داده اند قرار است جزئیات را در اختیار مجلس قراردهند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام خبر حضور وزیر صنعت و معدن در کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهارداشت: قرار است وزیر صنعت و معدن به همراه مدیران شرکتهای خودرو سازی داخلی روز سه شنبه هفته جاری در جلسه کمیسیون صنایع و معادن برای ارائه توضیحات درباره جزئیات همکاری خود با شرکتهای خودروسازی خارجی حاضر و به گفت وگو در این باره بپردازند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۱:۵۴

4 Jan 2020