۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۳۳۷۶۸
در اولين روز ثبت نام شوراهاي اسلامي

36 نفردر شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان ثبت نام نمودند

فرماندارشهرستان لردگان گفت: تعداد کانديداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان در اولين روز از ثبت نام 36 نفر بوده که از اين تعداد 13 نفر براي شوراهاي اسلامي شهر و 23 نفر به عنوان شوراي اسلامي روستا ثبت نام به عمل آوردند.
36 نفردر شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان ثبت نام نمودند
به گزارش جهانبین نیوز؛ ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان، ضمن تبريک سال جديد اظهار داشت:  کاندیداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا تا پايان روز يک شنبه 6 فروردين ماه 96 فرصت دارند که تمامي مدارک خود را به فرمانداري، بخشداري ها جهت ثبت نام ارائه نمايند. 
کريمي اضافه کرد: تعداد کانديداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان در اولين روز از ثبت نام 36 نفر بوده که از اين تعداد 13 نفر براي شوراهاي اسلامي شهر و 23 نفر به عنوان شوراي اسلامي روستا ثبت نام به عمل آوردند.

فرماندارلردگان يادآور شد: از 13 نفر شوراهاي اسلامي شهر، 4 نفر در شهر لردگان،  6 نفر در شهر منج،  دو نفر در شهر رودشت و يک نفر در شهر آلوني ثبت نام کردند.
 
وي گفت: 6 نفر در بخش خانميرزا، 6 نفر در بخش فلارد، 7 نفر در بخش مرکزي و در بخش هاي منج و رودشت هرکدام 2 نفر به عنوان کانديداهاي شوراي اسلامي روستا ثبت نام بعمل آوردند.
 
گفتني است تا پايان روز ثبت نام شوراهاي اسلامي شهر و روستا خبر در حال بروز رساني است.
انتهاي پيام1026ج /630ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۵:۴۴

30 Dec 2019