۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۳۰۱۵۸
در شهرکرد؛

هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی در حال برگزاریست

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است و در روز نخست این جشنواره ۱۵ نمایش و در روز دوم پنج نمایش به روی صحنه می‌رود.
هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی در حال برگزاریست
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ هفدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری به مدت دو روز در شهرکرد در حال برگزاری است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در روز نخست این جشنواره ۱۵ نمایش و در روز دوم پنج نمایش به روی صحنه می‌رود.

فرزاد رحیمی افزود: سه نمایش نیز پس از داوری به مرحله نهایی راه خواهد یافت که در مرحله نهایی این جشنواره ۱۱ نمایش از مراکز کل کشور به‌عنوان برگزیده استان‌ها برای رقابت در مرحله کشوری انتخاب می‌شود.

وی اضافه کرد: مرحله کشوری این جشنواره امسال در چهار بخش نمایش عروسکی صحنه‌ای ویژه اعضای نوجوان، نمایش‌نامه‌نویسی ویژه همکاران کانونی و اعضای ارشد، عکاسی نمایشی ویژه اعضای نوجوان و طراحی پوستر ویژه همکاران کانونی و اعضای ارشد در مازندران برگزار خواهد شد.

رحیمی با بیان برگزاری این جشنواره به صورت دو سالانه اظهار داشت: این جشنواره تاکنون در مجموع ۱۶ دوره برگزار شده که نخستین دوره آن سال ۱۳۷۶ و آخرین دوره در سال ۱۳۹۳ بوده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۷:۲۰

5 Jan 2020