۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۲۰۶۱۸
دبيرکل جمعيت فداييان انقلاب اسلامي

ولایت پذیری، اساس پایداری نظام / دنيا بواسطه روح استکبارستيزي و استقلال گرايي اسلام به ترس افتاده است

امروز، غرب و اروپا از اسلاميت ايران در هراس است و دنيا بواسطه روح استکبار ستيزي و استقلال گرايي اسلام به ترس افتاده است.
ولایت پذیری، اساس پایداری نظام / دنيا بواسطه روح استکبارستيزي و استقلال گرايي اسلام به ترس افتاده است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از بام ايران خبر، محمد مهدي عبدخدايي، دبيرکل جمعيت فداييان انقلاب اسلامي صبح امروز در جمع مردم در مصلاي امام خميني(ره) شهرکرد گفت: انقلاب اسلامي برگي جدا نشدني از تاريخ جهان به شمار مي آيد که در هيچ زمان و مکان ديگر شبيه آن يافت نخواهد شد.

عبد خدايي با اشاره به نقش پرخطير و بسيار ارزشمند امام راحل(ره) در به ثمر نشاندن نهال انقلاب، افزود: امام خميني (قدس) امروز، افسانه و اسطوره تاريخ بشر است، ايشان در آن زمان که نظريه کمونيسم نصفي از عالم را فرا گرفته بود، با اقتدار تمام ، نظريه ولايت فقيه را در دنيا مطرح کردند و خط بطلاني بر انديشه هاي مارکسيستي، کمونيستي و لاييک کشيدند.

وي بيان داشت: اين شخصيت والا، در نامه اي که به گورباچوف، رئيس وقت شوروي سابق  مي نويسند، صحبت از نابودي مارکسيسم به ميان مي آورند و در آن نامه اشاره مي کنند که بايد اين مکتب را ديگر در موزه ها و زباله داني ها يافت.

نخستين زنداني مذهبي در رژيم شاه گفت: در انقلاب ها مي توان به دو گروه ملي گرايان و ترقي خواهان پي برد، در اين ميان گروه هايي بودند که اميد بر آن داشتند که مي توان در عين حفظ سنت، مدرنيته و تکنولوژي را وارد کرد، اين انديشه مبنايي بود تا با وارد کردن تکنولوژي و بروز آمدي، دين مداري کم کم از جامعه رضاشاهي و فرزنش رخت بر بندد، اما با بيداري بسياري از علماي انقلابي اعم از نواب صفوي، شيخ محمدحسين ناييني، آيت الله طباطبايي و بهبهاني، جمال الدين اسد آبادي و شيخ فضل الله نوري روياي ديرين آن ها به تحقق نرسيد.

دبيرکل جمعيت فداييان انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه اوضاع جامعه امروز به مراتب بهتر و پيشرفته تر از زمان شاه خائن بوده است ادامه داد: با توجه به تحريم هاي  36 ساله کشور ما مي توان به جرات گفت که هيچ زماني همانند اين سال ها مردم ما در رفاه و آسايش نسبي قرار نداشته اند و اين يکي از برکات انقلاب اسلامي است که از خون پرثمر شهيدان به ما رسيده است .

وي گفت: ايران رضا شاهي براي مساله درمان و بهداشت خود بيش از 30 هزار پزشک مراکشي و بنگلادشي را به کشور وارد مي کرد، اين در حالي است که به برکت نظام جمهوري اسلامي ، امروز هر به خانواده، يک پزشک زبر دست از جوانان اين مرز و  بوم تعلق گرفته است ..

عبدخدايي، وضعيت سياسي، اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و نظامي ايران را در بهترين شرايط نسبت به 40 سال پيش عنوان داشت و گفت:از نظر سياسي و اجتماعي کشور قدرتمندي به نام شوروي، از هم پاشيده شد اما به برکت مردم خدامدار و ولايت محور ما، ايران اسلامي همنان پابرجاست.

وي ادامه داد: غرب، اروپا و آمريکا امروز در تلاش است تا با وارد کردن شبيخون فرهنگي اين قدرت را از کشور مان تصاحب کنند و مردم ما اگر قدر اين انقلاب را ندانند، چيزي نيست که آن را از دست دهند.

انتهاي پيام/1024ج/510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۸:۴۴

2 Jan 2020