۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۳۶۷۸

ملت ايران بايد در برابر استکبار جهاني متحد باشد

رئيس سابق بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري گفت: همه مردم ايران بايد در مقابل جبهه استکبار که کمر به نابودي ما بسته با يکديگر هم صدا باشيم و قدر نعمتي که از شهدا به ما رسيده است را بدانيم.
ملت ايران بايد در برابر استکبار جهاني متحد باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ جمشيد علي‌بابايي رئيس سابق بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري اظهار کرد: شهدا با خدا معامله کردند و خدا آن‌ها را از خاک به افلاک برد، آن‌ها در ميدان مين دنيا پا را از خطوط قرمزي که خداوند براي آن‌ها ترسيم کرده بود فراتر نگذاشتند و از راه مستقيمي که دين به آن‌ها دستور داده بود عبور کردند تا اين که به رستگاري رسيدند.

وي با اشاره به تأثير ايمان در غلبه بر سختي‌هاي دفاع مقدس و جنگ نابرابر اظهار کرد: شهدا جز به عنايت خداوند نمي‌توانستند از پس اين سختي‌ها بر آيند و يکي از اين سختي‌ها اين بود که در تاريکي شب و در جزر و مد و خروش اروند از آن رودخانه عبور و به طرف دشمني رفتند که از لحاظ مادي بسيار مجهز بود.

رئيس سابق بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري با اشاره به رشادت‌هاي شهدا و رزمندگان دفاع مقدس گفت: نتيجه‌ آن دلاورمردي‌ها را امروز در پيروزي‌هاي جبهه مقاومت در عراق و سوريه مشاهده مي‌کنيم و اين پيروزي‌ها ادامه پيروزي‌هاي هشت سال دفاع مقدس است.

علي‌بابايي با اشاره به اينکه مردم ملت ايران به هشت سال دفاع مقدس خود مي‌بالند، بيان داشت: مردم ايران افتخار مي‌کنند که هشت سال در مقابل هجمه‌هاي سنگين استکبار جهاني ايستادند و در اين ميدان پيروز شدند و امروزه به خاطر شهدا و رزمندگان و خانواده شهدا نبايد در کشور هيچ کشمکش و دعوايي اتفاق بيفتد.

اکنون همه ما بايد در مقابل جبهه استکبار که کمر به نابودي ما بسته با يکديگر هم صدا باشيم و قدر نعمتي که از شهدا به ما رسيده است را بدانيم.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۱:۰۹

21 Jan 2020