۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۵۹۴۶

اعلام جزئیات برگزاری نخستین کنگره شعر نو ایران

جزئیات برگزاری نخستین «کنگره شعر نو ایران» از سوی دبیر این کنگره اعلام شد.
اعلام جزئیات برگزاری نخستین کنگره شعر نو ایران
به گزارش جهانبین نیوز؛ به دنبال اعلام خبر برگزاری نخستین «کنگره بزرگ شعر نو ایران»، محمدرضا عبدالملکیان دبیر این کنگره، چگونگی دریافت مقالات و شعرها، همچنین اطلاعات آثار برای ارائه در نمایشگاه تخصصی کتاب کنگره را اعلام کرد.

وی درباره جزئیات برگزاری «کنگره بزرگ شعر نو ایران» عنوان داشت: این کنگره در دو بخش مقالات و شعر برگزار می‌شود که در بخش مقالات استادان و صاحب‌نظران می‌توانند مقالات خود را در زمینه‌های مرتبط با مباحث عمومی شعر نو ایران و موضوعات تخصصی شاخه‌های شعر نو (نیمایی، آزاد و سپید) تهیه و ارائه کنند. در بخش شعر نیز شاعران می‌توانند سه تا پنج قطعه از شعرهای نیمایی، آزاد یا سپید خود را به کنگره ارسال کنند.

به گفته وی، صاحبان آثار می‌بایست مقالات یا شعرهای خود را حداکثر تا تاریخ ٢٠ شهریور ٩٦ از طریق پایگاه اینترنتی «نبض هنر» www.nabzehonar.com به دبیرخانه کنگره ارسال کنند. از صاحبان برجسته‌ترین مقالات و شعرها برای ارائه آثارشان در کنگره دعوت خواهد شد. مقالات و شعرهای برتر نیز برای درج در کتاب‌های ویژه کنگره مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ضمن آنکه از دارندگان این آثار نیز برای حضور در کنگره دعوت خواهد شد.

عبدالملکیان افزود: به منظور بررسی و انتخاب آثار برجسته و مناسب شعر نو و درباره‌ شعر نو و ارائه نمونه‌های برجسته در نمایشگاه تخصصی کنگره، ناشران می‌توانند فهرست و اطلاعات پایه آثار منتشرشده خود (طی ٥ سال اخیر) را تا تاریخ ١٠ شهریور ٩٦ به نشانی یادشده ارسال کنند.

یادآوری می‌شود کنگره بزرگ شعر نو ایران در دهه‌ سوم آبان ماه، به مدت چهار روز، در شهرستان رشت و برخی دیگر از شهرستان‌های استان گیلان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۴:۱۹

6 Jan 2020