۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۶۹۳۶
فرماندار شهرستان فارسان

بخشي از مشکلات ترافيکي شهرستان حل شد/ رفع مشکل ترافيکي گلزار شهداي شهر فارسان

فرماندار شهرستان فارسان از احداث پل زيرگذر عباس‌آباد بخش باباحيدر بااعتبار بالغ‌بر 200 ميليون تومان و رفع مشکل ترافيکي گلزار شهداي شهر فارسان خبر داد.
بخشي از مشکلات ترافيکي شهرستان حل شد/ رفع مشکل ترافيکي گلزار شهداي شهر فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، مرداس طاهري گفت: در جلسه حمل‌ونقل و ترافيک شهري شهرستان فارسان مسائل مربوط به حمل‌ونقل برون‌شهري و درون‌شهري و مسائل ترافيکي موردبحث و بررسي قرار گرفت.

وي به خط‌کشي جاده‌اي چليچه جونقان اشاره داشت و تصريح کرد: تاکنون بخشي از اين خط کشي انجام و در حال اجرا مي‌باشد و همچنين احداث پل هوايي شهر پردنجان در دستور کار قرار گرفت.

جلوگيري از هر گونه افزايش خودرو در مسيرهاي منتهي به شهرستان

وي خاطرنشان کرد: بررسي مسائل جاده منتهي به شهرستان چلگرد و شناسايي نقاط حادثه خيزوکوشش جهت رفع آن‌ها. علاوه بر آن بحث مسائل حمل‌ونقل فارسان به شهرها و روستاهاي اطراف و درنتيجه مقرر شد که از هرگونه افزايش خودرو در مسيرهاي منتهي به شهرستان فارسان به لحاظ افزايش ظرفيت جلوگيري شود.

وي اظهار داشت: در خصوص احداث پل عباس‌آباد باباحيدر اداره راه داري و حمل‌ونقل پيگيري‌هاي لازم را انجام داده‌اند و اعتبار اين پل بالغ‌بر 200 ميليون تومان مي‌باشد و در حال اجرايي شدن است.

وي بيان داشت: با توجه به اينکه مسير منتهي به گلزار شهدا شهر فارسان بار ترافيکي بسياري را متحمل مي‌شود مقرر گرديد که از طريق احداث بلوار از خيابان دانشگاه پيام نور به سمت گلزار و احداث ميدان در آن منطقه اين مشکل را مرتفع سازيم.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۲:۱۴

5 Feb 2020