۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۲۷۳۹۶
يادداشت روز کلار؛

بفرماييد شام انتخاباتي!

گستراندن سفره‌هاي شام انتخاباتي اين روزها در بروجن براي جذب راي رونق زيادي پيدا کرده است.
بفرماييد شام انتخاباتي!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، هر چه به روزهاي انتخابات نزديک‌تر مي‌شويم تبليغات به شيوه‌هاي مختلف بيشتر مي‌شود و کانديداها اين روزها در تلاش هستند تا با تبليغات و برنامه‌ها بتوانند از ديگر کانديداها سبقت بگيرند و به خانه ملت راه يابند.

از برگزاري نشست‌هاي هم‌انديشي و جلسات تا گستراندن سفره‌هاي شام و نهار تبليغات در منازل و حضور در شبکه‌هاي اجتماعي و معرفي بيش از اندازه خود به مردم همه و همه از تبليغات اين روزهاي کانديداها در شهرستان بروجن است.

برخي از نامردهاي انتخاباتي هر شب جمعيتي را پذيرا هستند که در نگاه اول به نظر مي‌رسد مراسم شادي و عروسي باشد اما در اين منازل مهماني انتخاباتي برگزار مي‌شود.

برگزاري جلسات هم‌انديشي در منازل چهره‌هاي شناخته شده در سطح شهرستان و گستراندن سفره‌هاي شام انتخاباتي از ديگر تحرکات برخي نامزدهاي انتخاباتي در حوزه انتخابيه بروجن است.

برخي ديگر از کانديداها هم ستادهاي انتخاباتي خود را آماده کرده‌اند که به هنگام گذر از اين مناطق متوجه جمعيتي در داخل يک سالن مي‌شوي که ناخودآگاه همه دوست دارند بدانند دليل اجتماع اين جمعيت چيست؛ وقتي کمي جلوتر مي‌روي متوجه ستاد انتخاباتي يکي از کانديداها مي‌شويم.

توزيع کارت‌هاي تبليغاتي در بين مغازه داران و مردم شهر، انتشار عکس‌هاي تبليغاتي و جلسات خانگي درکانال‌هاي تلگرام، دعوت‌نامه براي حضور مردم در جلسات، حرف و حديث‌هاي خارج از حد متعارف طرفداران برخي از کانديداها از ديگر فعاليت‌هاي انتخاباتي در حوزه بروجن است.

برخي از داوطلبان هم مي‌کوشند تا خود را به دورترين روستاهاي منطقه برسانند و بگويند که با مردم هستند و در اين سفرها ليستي از کارهاي مدنظر خود را با نام آباداني و رفع مشکلات ارائه مي‌دهند.

وعده‌هاي بسياري اين روزها از جانب نامزدهاي انتخاباتي به مردم داده مي‌شود که حتي اگر بخشي از آنها محقق شود کمک شاياني به مردم منطقه خواهد کرد اما بسياري از اين وعد‌ه‌ها تنها بر روي کاغذ باقي مي‌مانند.

يادداشت: محسن ربيعي

انتهاي پيام1026ج / ۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۱:۲۲

28 Dec 2019