۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۳۹۷۲۶

مرکز بازي هاي رايانه اي کانون هاي مساجد شهرستان لردگان افتتاح شد

نخستين مرکز بازي هاي رايانه اي شهرستان لردگان در راستاي غني سازي طرح اوقات فراغت امروز ۱۹ تير با حضور جمعي از مسئولان و فعالان مسجدي در شهر لردگان افتتاح و کار خود را آغاز کرد.
مرکز بازي هاي رايانه اي کانون هاي مساجد شهرستان لردگان افتتاح شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام مراد يوسفي، مسئول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري صبح امروز 19  تير ماه در آيين افتتاحيه مرکز بازي هاي رايانه اي شهرستان لردگان که به همت اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان لردگان افتتاح شد، گفت: اين مرکز از سوي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان لردگان و با هدف جذب جوانان و نوجوانان به تفريحات سالم و بازي هاي رايانه اي بومي و استاندارد افتتاح شده است.
 
 وي افزود: مرکز بازي هاي رايانه اي شهرستان لردگان با مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و ويژه اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد راه اندازي شده و اعضا مي توانند با تخفيف ويژه از خدمات اين مرکز بهره مند شوند.
 

مسئول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري اظهار کرد: شهرستان لردگان با داشتن 96 کانون بيشترين تعداد کانون هاي استان را به خود اختصاص داده که از فعالترين کانون هاي استان به شمار مي روند.

يوسفي افزود: افتتاح مرکز رايانه اي يکي از مهمترين اقدامات کانون هاي اين شهرستان در راستاي غني سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بوده چرا که در اين مرکز بازي هاي استاندارد و بومي به افراد ارائه مي شود و آنها را از برنامه هاي غيرسالم دور نگه مي دارد.

وي خاطرنشان کرد: طرح «آسماني ها» ويژه برنامه غني سازي اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در تابستان به شمار مي رود که در 419 کانون استان در حال اجرايي شدن است.
 
 


 پايان پيام1026ج / 630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۳:۲۹

27 Dec 2019