۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۵۷۶۶
نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد:

حراست چشم تيزبين نظام است

نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد حراست را چشم تيزبين نظام دانست و گفت: تقوا و صبر دو عنصر مهم در مديران حراست است.
حراست چشم تيزبين نظام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، ششمين نشست مديران حراست دانشگاه هاي منطقه ۶ کشور در دانشگاه شهرکرد با حضور معاون حفاظت فنآوري اطلاعات مرکز حراست وزارت علوم تحقيقات و فنآوري، حجت الاسلام دکتر سعيد صفي نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد، دکتر شجاع قرباني معاون اموراداري- مالي دانشگاه شهرکرد، دکتر عباس حري مدير فناوري اطلاعات و معاون مرکز آپا دانشگاه شهرکرد و علي حيدرپور مدير حراست دانشگاه شهرکرد و مديران حراست منطقه ۶ کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

حراست چشم تيزبين نظام است

حجت الاسلام دکتر سعيد صفي در اين نشست ضمن خيرمقدم به ميهمانان، حراست را چشم تيزبين نظام دانست و گفت: تقوا و صبر دو عنصر مهم در مديران حراست است.

وی اين دو عنصر را رمز موفقيت حراست در ارتباط با خود و با دانشگاهيان عنوان و در ادامه افزود: ايجاد ارتباط با محبت، زمينه اعتماد بين دانشگاهيان و حراست است و عاملي براي همکاري مي شود.

حراست زيربناي تامين امنيت و سنگ صبور دانشگاهيان است

شجاع قرباني نيز در اين نشست گفت: نشست هاي منطقه اي فرصتي براي تبادل تجربيات دانشگاه ها در راستاي پيشبرد و ارتقاء جايگاه حراست است و حراست زيربناي تامين امنيت و سنگ صبور دانشگاهيان است.

وی در ادامه گفت: حراست دانشگاه بايد مراقب اولين برخورد خود با ارباب رجوع که همان دانشگاهيان است، باشد، چراکه برخورد مثبت يا منفي اثرات ماندگاري بر ذهن برجاي مي گذارد.

حراست، وظيفه نظارت بر امنيت و تبادل اطلاعات را برعهده دارد

معاون حفاظت فناوري اطلاعات مرکز حراست وزارت علوم تحقيقات و فنآوري، نيز در اين نشست گفت: نوع زندگي به سمتي مي رود که تمام امورات زندگي از طريق سيستم کامپيوتر است و حفاظت و اطلاعات هم از اين امر مستثني نيست.

وی ادامه داد: ما نيز اکنون نبايد تنها ديدگاه فيزيکي داشته باشيم چراکه همه اطلاعات در فضاي مجازي هستند و اکنون رقابت بر سر اطلاعات است و حراست، وظيفه نظارت بر امنيت و تبادل اطلاعات را برعهده دارد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۰:۳۱

1 Jan 2020