۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۳۵۴۹۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

جناح‌بندی‌ها آفتی برای نظام/ مراقب باشیم وابستگی‌ها ایمان‌مان را ضایع نکند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری جناح‌بندی‌ها را آفتی برای نظام عنوان و گفت: باند‌بازی‌‌هایی که در جامعه شاهد آن هستیم همگی بازی دشمن است و باید حقیقت را از سخنان ولایت فقیه دریافت کنیم.
جناح‌بندی‌ها آفتی برای نظام/ مراقب باشیم وابستگی‌ها ایمان‌مان را ضایع نکند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و‌ المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری سربلندی و موفقیت انسان در هر کاری را حرکت بر مدار حق و در مسیر ایمان و حق‌شناسی دانست و
اظهار کرد: امام علی (ع) در نامه ۴۹ نهج‌البلاغه می‌فرماید چیزی که انسان را از حق باز می‌دارد دل‌بستگی‌های دنیوی است.

وی با بیان اینکه اقتضای دنیا این است که حرص و طمع افراد وابسته به آن هر روز فزونی می‌یابد اضافه کرد: پول، مال، همسر و فرزندان و شهرت قربانی‌های زیادی تا به حال گرفتند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری جناح‌بندی‌ها را آفتی برای نظام عنوان و تاکید کرد: باند‌بازی‌‌هایی که در جامعه شاهد آن هستیم همگی بازی دشمن است و باید حقیقت را از سخنان ولایت فقیه دریافت کنیم.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به پیام شهدا برای ملت ایران اضافه کرد: این پیام این بود که شهدا می‌گفتند سر می‌دهیم دین نمی‌دهیم و تا آخرین نفسمان پای دینمان می ایستیم.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: برخی وابستگی‌ها باعث انحراف می‌شوند هرچه در این وابستگی‌ها بمانیم ضایعه بیشتر می شود و باید مراقب باشیم که پای ایمان بمانیم.

در این برنامه عبدالمحمد فردی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات احمدرضا پورخاقان قدردانی شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۱:۱۱

30 Dec 2019