۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۲۱۱۷۶
علي يوسف پور:

راهکار اساسي پيشرفت استان، اتحاد است/ براي مجلس نامزد نمي شوم

مدير مسئول روزنامه سياست روز گفت: ما در جامعه دچار تحول به سر مي بريم، بنابراين نياز به جمعي متحد و منسجم داريم.
راهکار اساسي پيشرفت استان، اتحاد است/ براي مجلس نامزد نمي شوم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، علي يوسف پور در جلسه نقش جوانان در پيشرفت استان که در مسجد فاطمه الزهرا(س) ميرآباد برگزار شده بود، با اشاره به انگيزه هاي تلاش و حرکت براي توسعه استان گفت: بايد با نگاهي استراتژيک به اين نکته توجه کنيم که کجا هستيم، به کجا مي خواهيم برويم و چگونه خواهيم رفت.

وي راهکار عملي پاسخ به سوال کجا بودن را مطالعه تاريخ صدر اسلام، تاريخ معاصر و تاريخ استان دانست.

مدير مسئول روزنامه سياست امروز، در تبيين وضعيت کنوني گفت: ما در جامعه دچار تحول به سر مي بريم، بنابراين نياز به جمعي متحد و منسجم داريم. در زمان انقلاب ما، بعد از بمب گذاري منافقين در نماز جمعه، کسي نماز را ترک نکرد، اما در زمان حضرت رسول(ص)، جمعي براي تجارت نماز را ترک کردندکه اين بيانگر انسجام قوي مردم ايران در زمان انقلاب است.

يوسف پور اولين گام براي حرکت را تزکيه دانست و گفت: افرادي همچون آيت الله مهدوي کني، عسگر اولادي و علي اکبر پرورش افرادي بودند که با تزکيه گام در مسير سياست گذاشتند و تا انتها بدان پايبند بودند.

وي در ادامه افزود: طبق فرمايشات معصومين، زندگي کسي به هدر رفته اگر علم نياموخته باشد، علم آموخته شده با عمل به آن ، عمل با استقامت واستقامت با اتمام کار به نتيجه مي رسد و کار به اتمام به هدر نمي رود اگر اخلاص وجود داشته باشد.

عضو هيئت مديره کشتيراني با بيان اينکه حرکت در مسير حق، هزينه و زحمت دارد افزود: از اين جهت است که استقامت در مسير حق توصيه هميشگي است و اخلاص از عناصر اصلي به شمار مي رود.

مدير مسئول روزنامه زرد کوه گفت: قاسم سليماني به دليل برخورداري از اخلاص است که در مقابله با داعش به فردي منحصر به فرد تبديل شده است که به قول فرماندهان عراقي، قاسم سليماني به ما ياد داد که مرگ پايان زندگي نيست بلکه آغاز زندگي است.

يوسف پور علت شکست اصولگرايان در انتخابات گذشته را از درون ستادهاي خود اصولگرايان و اختلافات پيش آمده بين آنان دانست.

وي در پاسخ به سوالي درباره کانديداتوري اش در انتخابات آينده مجلس گفت: قطعا نامزد نخواهم شد.

انتهاي پيام/1021ج/560م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۲:۰۸

30 Jan 2020