۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۳۵۱۲۶
محمود پاک نیت:

جهانیان مشروعیتی برای رژیم صهیونیستی قائل نیستند/این رژیم کودک کش ماهیت وجودی ندارد

هنرمند سینما و تلویزیون با بیان اینکه هنر ابزاری توانا برای افشای چهره زشت رژیم اشغالگر قدس است، گفت: هنرمندان ایرانی تصویرساز مظلومیت فلسطین هستند.
جهانیان مشروعیتی برای رژیم صهیونیستی قائل نیستند/این رژیم کودک کش ماهیت وجودی ندارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود پاک نیت در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در روز جهانی قدس، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند.

وی ادامه داد: امروز با گذشت چند دهه فرمان امام راحل با برخورداری از ساختار جهانی باعث شده تا ملت ها و آزادی خواهان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس در سراسر جهان راهپیمایی کنند.

هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان با تأکید بر اینکه جهانیان مشروعیتی برای رژیم صهیونیستی قائل نیستند، تصریح کرد: این رژیم کودک کش ماهیت وجودی ندارد و تنها با تکیه بر استکبار جهانی ماهیت مجازی در جغرافیای جهان پیدا کرده است.

پاک نیت با اشاره به اینکه استکبار جهانی و مزدوران آن در منطقه مانند آل سعود جنایات زیادی در منطقه و جهان اسلام انجام داده اند ، گفت: رژیم اشغال گر قدس با نفرت جهانی مواجه است.

وی با بیان اینکه جامعه فرهنگ و هنر ایران با ابزار هنر در شاخه های مختلف تصویر ساز مظلومیت فلسطین هستند، تصریح کرد: هنر ابزاری توانا در افشای چهره زشت و جنایت کارانه اسراییل است.

هنرمند سینما و تلویزیون با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه ملی و شرعی ماست، اظهار کرد: ملت ایران یک بار دیگر با حضور گسترده در این روز انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس نشان خواهند داد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۳:۴۵

30 Dec 2019