:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> شهرستان شهرکرد بايد قابليت پاسخگويي به نيازهاي استان را داشته باشد/ يک مدير به دور از سياسي کاري، کار خود را پيش ببرد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۳۹۵۴۶
در مراسم توديع و معارفه فرماندار شهرستان شهرکرد مطرح شد

شهرستان شهرکرد بايد قابليت پاسخگويي به نيازهاي استان را داشته باشد/ يک مدير به دور از سياسي کاري، کار خود را پيش ببرد

نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي گفت: شهرستان شهرکرد بايد مورد توجه مسئولين قرار گيرد چراکه اين شهرستان بايد قابليت هاي پاسخگويي به نيازهاي استان را داشته باشد.
شهرستان شهرکرد بايد قابليت پاسخگويي به نيازهاي استان را داشته باشد/ يک مدير به دور از سياسي کاري، کار خود را پيش ببرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ اردشير نوريان نماينده مردم در شهرستان هاي شهرکرد ، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي پيش از ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: اگر به ارزيابي رسيديم که فرد توانايي انجام کاررا دارد چرا نبايد پست را به آن دهيم .

وي با اشاره به اينکه براي يک مدير اصولگرا و اصلاح طلب فرقي نمي کند تصريح کرد: يک مدير بايد تمام فکر،هوش و توان خود را به دور از سياسي کاري انجام دهد.

نوريان با بيان اينکه شهرستان شهرکرد به عنوان مرکز استان جاي کار زياد دارد بيان داشت: فرماندار بايد ارتباط تنگاتنگ با بخشدار و شهردارها نيز داشته و رو.ي اين محور نياز حساسيت داشته باشد.

وي با اذعان بر اينکه شهرستان شهرکرد نيازمند توجه بيشتري از سوي مسئولين است عنوان کرد: اين شهرستان بايد قابليت هاي پاسخگويي به نيازهاي استاني هم داشته باشد.

نوريان با اينکه انتظارات برآورده نشده فراواني در اين شهرستان وجود دارد بيان داشت: اين شهرستان در تمامي عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي و... جاي کار زياد دارد و همه ما بايد همت کنيم براي ساختن ايراني آباد و سربلند.

فرماندار جديد شهرکرد شخصيتي متعهد و عملگرا است

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مردم بايد با فرمانداري بيشتر در ارتباط باشند تا زحمات آن ها به چشم آيد.

اقبال عباسي با بيان اينکه مسائل فرهنگي لازم و مهم است اذعان داشت: براي فرمانداري شهرکرد شخصيتي متعهد و عملگرا انتخاب شده است .

وي انتخاب فرماندار جديد شهرکرد را بسيار مناسب و به جا عنوان کرد و گفت: من از انتخاب خودم راضي هستم و جاي دفاع هم دارم و مابقي مردم و مديران نيز عمل و اقدام ايشان را در آينده تشخيص خواهند داد.

عباسي ادامه داد: بهتر است ما به دنبال آدم هاي متعهد، با تدبير و کسي که بتواند مشکلات مردم را حل کند باشيم .

وي با اذعان بر اينکه کار مديریتي اصولگرا و اصلاح طلب نمي شناسد عنوان کرد: من در عمل از همه اصولگراها اصولگرا تر و از همه اصلاح طلب ها اصلاح طلب تر هستم.

استاندار چهارمحال و بختياري مدير موفق را مديري خواند که اول از هرچيزي به خدا تکيه کند و بعد از آن به خودش و بعد به افراد زير دست خود و تکيه‌گاه اصلي را هيچ گاه فراموش نکند.

عباسي ادامه داد: فرماندار به عنوان يک نماينده بايد در همه حوزه ها چه فرهنگي و چه اجتماعي، سياسي، اقتصادي و... با آغوش باز تلاش کند .

وي وظايف فرماندار را در چهار محور اصلي و مهم عنوان کرد و ادامه داد: برنامه ريزي، ايجاد هماهنگي بين دستگاه ها، در مسير سياست هاي دولت قرار گرفتن و نظارت از مهم ترين و اصلي ترين وظايف فرماندار است .

عباسي در پايان خاطرنشان کرد: اگر فرماندار نقش خود را به درستي و يا نادرستي انجام دهد اينجا مشخص مي شود که او يک فرماندار بوده يا فرمانبر.

گفتني است در اين مراسم از زحمات جناب آقاي حميد ملک پور قدرداني و آقاي عبدلعلي ارژنگ به عنوان فرماندار جديد شهرستان شهرکرد معرفي شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۷:۳۹

2 Jan 2020