۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۶۸۴۶
مسؤل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل خبر داد

برگزاري راهپيمايي 13 آبان در 30 نقطه اردل

مسؤل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: راهپيمايي بزرگ استکبارستيزانه 13 آبان صبح شنبه همزمان با سراسر کشور در 30 نقطه شهري و روستايي شهرستان اردل برگزار مي‌شود.
برگزاري راهپيمايي 13 آبان در 30 نقطه اردل
به گزارش جهانبین نیوز، حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: دانش‌آموزان و دانشجويان با حضور پرشور خود در راهپيمايي ۱۳ آبان امسال بيعت مجددي با مقام معظم رهبري و آرمان‌هاي بزرگ امام خميني (ره) خواهند داشت.

بابادي با بيان اينکه کشور ما به برکت انقلاب اسلامي و با رهنمودهاي امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري به کشوري عزتمند و با اقتدار در دنيا تبديل‌ شده است، گفت: اين اقتدار مرهون مقاومت جانانه مردم در مقابل استکبار جهاني است.

وي ۱۳ آبان را بهترين فرصت براي تبيين اهداف شهداي بزرگوار به دانش آموزان دانست و گفت: شرکت در راهپيمايي سيزدهم آبانماه وظايف ديني و شرعي ملت است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل با بيان اينکه همزمان با سراسر کشور راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان با حضور با شکوه مردم، دانشجويان و دانش آموزان در چهار نقطه شهري و ۲۶ نقطه روستايي اين شهرستان برگزار مي شود نقاط مختلف شهري و روستايي جهت برگزاري راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان را به شرح ذيل اعلام کرد؛

اردل: از ابتداي بلوار شهداء به سمت حسينيه شهدا
سرخون: از سرچشمه به سمت مسجد صاحب الزمان (عج)
دشتک: از مقابل پايگاه مقاومت بسيج امام علي (ع) به سمت مسجد امام حسين(ع)
کاج: از مقابل مسجد امام حسين (ع) به سمت گلزار مطهر شهدا

لازم به ذکر است نظير اين راهپيمايي در ۲۶ روستاي اين شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۶:۱۱

27 Dec 2019