۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۲۸۶۵۶
امام جمعه کوهرنگ:

انتخاب آيت‌الله جنتي به ریاست مجلس خبرگان نشان‌دهنده حرکت صحیح انقلاب است

امام جمعه کوهرنگ گفت: انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان نشان داد که جايگاه، مجاهد، مبارز هميشه در صحنه در حفظ و دفاع از قانون اساسي و آرمان امام و رهبري است و اين انتخاب بيانگر آن است که انقلاب در مسير درست و صحيح خود قرار دارد.
انتخاب آيت‌الله جنتي به ریاست مجلس خبرگان نشان‌دهنده حرکت صحیح انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد شهاب‌الدين طباطبايي امام جمعه کوهرنگ در خطبه‌هاي نماز جمعه 7 خرداد شهر چلگرد با برشمردن اهميت نماز جمعه گفت: در فضيلت اين نماز همين بس که سوره‌اي در قرآن به اين نام آمده و در آنجا صريحاً مؤمنان را به حضور در نماز جمعه دعوت فرموده است.
امام جمعه کوهرنگ افزود: هنگامي که صداي مؤذن بلند شد و دعوت به نماز شد، بايد معامله و تجارت را رها سازد و براي انجام اين واجب الهي حاضر شود، که از همه چيز براي انسان بهتر است که بداند.

وي گفت: در روايات آمده که نماز جمعه باعث حرام شدن آتش جهنم است بر بدن و موجب آسان شدن ترس و هول قيامت و کشيده شدن قلم عفو بر جرائم اعمال گذشته است و ثواب شرکت در نماز جمعه برا ي کسي که قادر به انجام حج نيست، برابر با حج است و در برخي روايات ترک‌کنندگان اين عمل به سختي مورد سرزنش قرار گرفته‌اند تا آنجا که مي‌خوانيم کسي که سه هفته آنرا ترک کند منافق مي‌باشد. 

خطيب نماز جمعه کوهرنگ در خطبه دوم با اشاره به تشکيل دوره جديد مجلس خبرگان رهبري بيان داشت: به حق و بي‌ترديد، خبرگان فرهيخته و منتخب مردم با انتخابي دقيق و درست چشم فتنه را کور  و نقشه‌هاي دشمنان را نقش‌برآب کرد، هرچند همه کساني که براي اين امر نامزد شدند منتخب مردم بودند، اما انتخاب آيت‌الله جنتي کامل‌ترين و بهترين گزينه براي اين امر بود.

وي بيان داشت: اين انتخاب نشان داد که جايگاه، مجاهد، مبارز هميشه در صحنه در حفظ و دفاع از قانون اساسي و آرمان امام و رهبري است و اين انتخاب بيانگر آن است که انقلاب در مسير درست و صحيح خود قرار دارد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ در بخش ديگري از بيانات خود، با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در جمع سبزقامتان حريم ولايت در دانشگاه امام حسين (ع) خاطرنشان کرد: مجاهدت بي‌نظير رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و بين‌المللي پيش‌رو که دشمن به ناحق آنها را تصرف کرده و بايد از چنگ آنها بيرون آورده شود يکي از آنها سيطه بر اموال و حقوق قطعي اين ملت در خارج از کشور است که بايد با روحيه‌اي انقلابي و عاشورايي آنها را فتح و بدست آورد.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: فتح‌الفتوح‌ها با نگاه جهادي قابل دسترسي است اين که بعضي مي‌گويند دوران دوران گفتگو است نه دوران موشک و بمب، اين کاملا غلط است، نخير هرکدام بجاي خودش، نمي‌شود با دست خالي به جنگ دشمني رفت که تا بن دندان مسلح است، چه تضميني دارد که دشمن به وعده‌هاي خود در برجام عمل کرد.

وي افزود: ما امروز در جايگاه 5 کشور برتر نظامي جهان قرار داريم، اينگونه برخورد مي‌کنند واي به روزي که اين موفقيت‌ها را نداشته باشيم.

امام جمعه کوهرنگ به نزديک بودن 14 خرداد رحلت غم‌انگيز پير جماران و پيشواي همه مسلمان جهان اشاره کرد، و افزود: امام خميني (ره) راه روشن ايستادگي در مقابل استکبار، را براي همه مسلمانان جهان تبيين فرمودند.

وي گفت: حماسه تشيع جنازه باشکوه، بي‌نظير و تاريخي ملت قدرشناس ايران در ارتحال آن پير سفر کرده و ديگري انتصاب مبارک، هوشمندانه و انقلابي حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي به رهبري انقلاب بوده دل دوستان را شاد و دشمنان را مايوس و نا اميد کرد.

سيد شهاب‌الدين طباطبايي با بيان اينکه، يک افتخار ديگر در عرصه هنر براي کشور ما در جشنواره بين‌المللي کن رخ داد، ضمن تبريک به جامعه هنر کشور گفت: يک افتخار رخ داد و يک بازيگر توانمند و متدين ايراني براي اولين بار، بنام آقاي سيد شهاب‌الدين حسيني بازيگر توانمند، معتقد و متدين ايراني بهترين بازيگر مرد را ازآن خود کرد تا ظرفيت عظيم هنرمندان را به رخ دنيا بکشد.


انتهاي پيام1026ج /610ک 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۸:۴۸

29 Dec 2019