۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۳۵۶۷۶
امام جمعه لردگان/

مذاكره هيچ تأثيرى در كاهش دشمنى آمريكا و رفع تحريمها نداشته و نخواهد داشت‌

خطيبت جمعه لردگان گفت: اميدواريم دولت دوازدهم دولتي باشد جوان، پرکار، مشکل گشا و ضمن توجه به نقصها و كمبودها و ضعفهاى گذشته شاهد تجربه‌اى موفق و درخور شأن نظام ولايى و اسلامى و در تراز ملت بزرگ و عزتمند ايران اسلامى باشيم.
مذاكره هيچ تأثيرى در كاهش دشمنى آمريكا و رفع تحريمها نداشته و نخواهد داشت‌
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه اول نماز جمعه اين هفته بااشاره به آيه « أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ ۖ » گفت: اطاعت از خدا، رسول خدا و اولي الامر واجب است و هر شخص مسلماني بايد اطاعات کننده از اين چه کس باشد.
وي افزود: افرادي که  به بي راهي مي روند، سجده خدا را بجا نمي آورند، کافران و منافقين و کسانيکه آيات خدا را منکر مي شوند نبايد پيروي و اطاعات کرد.

حجت الاسلام انصاري، در خطبه دوم به تحريم هاي آمريکا اشاره داشت و گفت: مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) بارها فرمودند: مذاكره هيچ تأثيرى در كاهش دشمنى آمريكا و رفع تحريمها نداشته و نخواهد داشت‌.
وي افزود: رابطه با آمريكا و مذاكره با اين کشور نه تنها هيچ نفعى ندارد، بلكه ضرر هم دارد. دروغگويي و دشمني آمريکا در يك سال اخير براى چندمين باربه اثبات رسيده است.

روز حقوق بشر و كرامت انسانى؛
خطيب جمعه لردگان با بيان سخن امام (ره) گفت: آمريکا با شعار طرفدارى از حقوق بشر، بزرگ‌ترين پايمال‌كنندگان حقوق انسانها هستند و در رسيدن به اهداف ظالمانه خود، از هيچ جنايتى دريغ نمى‌ورزند.  آمريکا كه انسان را نمى‌شناسد چطور مى‌تواند حقوقش را تأمين كند.

انصاري در بخش ديگر سخنان خود به افتتاح پايگاه فضايى امام خمينى(ره) و پرتاب ماهواره ‌بر سيمرغ، يكى ديگر از افتخارات جمهورى اسلامى ايران اشاره کرد: در روزهاى اخير شاهد افتتاح رسمى پايگاه ملى فضايى امام خمينى(ره) با پرتاب آزمايشى ماهواره‌بر سيمرغ به فضا بوديم. اين پايگاه از نظر فناورى مطابق با استانداردهاى روز دنيا طراحى و ساخته شده و اهميت اين پايگاه در اين است كه قابليت پرتاب ماهواره‌هاى پرتعداد در مدار ارتفاع پايين را دارد و مى‌توان به كمك اين ماهواره‌ها انواع كاربرى‌هاى مخابراتى، هواشناسى، موقعيت‌يابى، اينترنت اشيا و خدمات آى تى و مخابرات ماهواره‌اى را فراهم كرد.

تنفيذ و تحليف؛ پشتوانه‌ى رسالت و تعهدى بزرگ براى رياست محترم جمهورى و دولتمردان دولت دوازدهم
انصاري به حکم تنفيذ رياست جمهوري اشاره کرد و گفت : اميدواريم دولت دوازدهم دولتي باشد جوان، پرکار و مشکل گشا که مشکلات مردم را بر طرف کنند و ضمن توجه به نقصها و كمبودها و ضعفهاى احصا شده از دولت يازدهم به‌ويژه با نگاه مهرآميز به منتقدان مشفق و منصف و احترام به ديدگاه‌ها و نظرات گوناگون و رعايت حقوق شهروندى براى همه آحاد مردم اعم از موافق و يا مخالف دولت، چنان‌كه در شعارها همواره مطرح بوده است، شاهد تجربه‌اى موفق و درخور شأن نظام ولايى و اسلامى و در تراز ملت بزرگ و عزتمند ايران اسلامى باشيم.

انتهاي خبر1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۸:۳۶

13 Jan 2020