۰
plusresetminus
استفاده از بیت‌المال برای برگزاری همایش‌هایی که رنگ وبوی تبلیغاتی دارد خلاف قانون است
حمیدرضا عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز درباره برگزاری همایش بزرگداشت فردوسی در استادیو‌م ۱00 هزار‌نفری آزادی از میراث فرهنگی در آستانه انتخابات یازدهم، گفت: هدف از برگزاری همایش بزرگداشت فردوسی تبلیغات برای نامزدی مشخص در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است.

وی با بیان اینکه کسانی که شعار مکتب اسلامی را تبدیل به مکتب ایرانی کردند، پشت پرده برگزاری همایش های انتخاباتی هستند، تصریح کرد: جریان انحرافی برای عوام فریبی و جلب نظر افرادی خاص مبادرت به برگزاری همایش می کنند و از این راه نیم نگاهی نیز به جذب آرا مردم دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مشکل امروزه مردم برگزاری همایش نیست، ادامه داد: در آخرین روزهای عمر دولت، به جای اینکه به مشکلات مردم و معشیت آنها رسیدگی شود، با صرف هزینه های هنگفت از جیب بیت المال دولت به دنبال تبلیغات برای فردی خاص است.

عزیزی تصریح کرد: برگزاری همایش هایی که پیش از این اگر برگزار هم می‌شده آرام و ساکت بوده، در آستانه انتخابات جایز نیست و شائبه‌های فراوانی را ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش بزرگداشت فردوسی به نام شاعر بزرگ کشورمان است و به کام نامزد منتصب به دولت است، ادامه داد: استفاده از بیت المال برای برگزاری همایش های که رنگ وبوی تبلیغاتی برای فردی خاص را دارد، خلاف قانون است.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در انتخابات باید بی طرف عمل کند، تصریح کرد: دولت با بودجه بیت المالی که در اختیار دارد از ظرفیت های خود در جهت تبلیغات انتخاباتی بهره می گیرد که باید با این تخلفات برخورد جدی شود.

همایش بزرگداشت فردوسی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری روز (۲۵ اردیبهشت) در استادیو‌م ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۹:۲۱

5 Feb 2020