۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۳۴۱۷۱
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

جلوگيري از پخش زنده مناظرات انتخاباتي به هر دليلي اشتباه و آسيب زاست

امام جمعه کوهرنگ به مصوبه پخش غير مستقيم مناظرات انتخاباتي در کميسيون انتخابات بشدت انتقاد کرد و افزود: جلوگيري از پخش زنده و مستقيم مناظرات به هر دليلي که باشد اشتباه و آسيب زاست و از شناخت هر چه بهتر و رو در روي ملت با کانديداها و آشنايي با نظرات و برنامه هايشان جلوگيري ميکند و باعث ايجاد حس نامحرم بودن ملت نسبت به اين موضوعات و دلسردي آنها ميشود.
جلوگيري از پخش زنده مناظرات انتخاباتي به هر دليلي اشتباه و آسيب زاست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي، امام جمعه شهرستان کوهرنگ حضرت در خطبه هاي اين هفته يکم ارديبهشت ماه 96 خاطر گفت: يکي از اميدبخش ترين الطاف الهي را توبه پذير بودن است.

وي گفت: ماه رجب فصل استغفار و توبه است و در آيات متعدد قران خداوند متعال از لطف و محبت و رحمتش به توبه کنندگان سخن گفته و راه بازگشت به مسير بندگي را مقابل انسانها براي همه به ويژه جوانان باز گذاشته است تا از اين فرصتهاي معنوي استفاده کنند.

امام جمعه کوهرنگ در بخش دوم خطبه ها با اشاره به تاييد صلاحيت 6 نفر از واجدين شرايط حضور در انتخابات رياست جمهوري آينده از زحمات مجموعه شوراي نگهبان تقدير و از کساني که صلاحيت شان احراز نشده دعوت به تمکين به قانون و تلاش براي برگزاري انتخاباتي پرشور و دشمن شکن دعوت کرد.

حجت الاسلام طباطبايي به مصوبه پخش غير مستقيم مناظرات انتخاباتي در کميسيون انتخابات بشدت انتقاد کرد و افزود: جلوگيري از پخش زنده و مستقيم مناظرات به هر دليلي که باشد اشتباه و آسيب زاست و از شناخت هر چه بهتر و رو در روي ملت با کانديداها و آشنايي با نظرات و برنامه هايشان جلوگيري مي کند و باعث ايجاد حس نامحرم بودن ملت نسبت به اين موضوعات و دلسردي آنها ميشود.

خطيب نماز حمعه کوهرنگ تصريح کرد: ‌مسئولان امر بايد هر  چه زودتر اين مصوبه را ابطال و کار را به روال مرسومش برگردانند.

حجه الاسلام طباطبايي با اشاره به اوضاع نابسامان سوريه تاکيد کرد:  فاجعه حمله تروريستي به کاروانهاي مردم مظلوم مناطق فوعه و کفرياي سوريه که قرار بود در قالب آتش بس و موافقت نامه با تروريست ها و تحت نظر سازمانهاي بين المللي انجام شود مايه تاسف است و سکوت تلخ مجامع بين المللي و مدعيان دروغين حقوق بشر بسيار جاي تامل دارد.

وي گفت: کساني که براي يک حمله کوچک تروريست ها در فرانسه اينهمه بيانيه مي دهند و فرياد وامصيبتا سر مي کشند هنوز هم نژادپرستانه فکر مي کنند مگر خون اروپايي از خون مردم بحرين و عراق و سوريه و يمن رنگين تر است؟

امام جمعه کوهرنگ افزود: اي کاش جهان اسلام با ديدن اين پارادوکس ها و تناقضهاي رفتاري در مقابله با تروريست از خواب غفلت بيدار شوند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ  27 رجب سالروز بعثت فرخنده آخرين گنجينه وحي الهي و مخزن اسرار نبوت حضرت محمد مصطفي (ص) را يي از اعياد بزرگ‌ جهان اسلام و عالم بشريت دانست.

وي با اشاره به روز بزرگداشت سعدي شيرازي گفت: نسل جوان و انديشمندان ما بايد از اين اسطوره هاي اخلاقي و ادبي الگو بگيرند و به جاي فريب خوردن از بازي سازان ضدفرهنگي براي دور کردن نسل جوان از اسلام‌ ناب محمدي (ص) به اين بيت شعر از او توجه کنند که ميگويد:
سعدي اگر عاشقي کني و جواني   عشق محمد بس است و آل محمد(ص) توجه کنند.

حجه الاسلام طباطبايي گفت: حقيقت عالم اين است که بهترين الگو براي تمام زندگي پيامبر (ص) و اهل بيت و طاهرينش هستند.

وي به سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سال 58 و تاسيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي در سال 59 از آنهابعنوان دو کار بزرگ و زيرساختي فرهنگي و انقلابي ياد کرد و از زحمات اين مجموعه ها تقدير کرد.

انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۴:۲۳

11 Feb 2020