۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۳۷۱۴۱
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

اگر از عربستان غلطي سر بزند سال آينده مکه و مدينه شاهد پياده روي آخر صفر شيعيان خواهد بود

امام جمعه کوهرنگ گفت: ملت ما سالهاست در آرزوي راه اندازي موکب ها و پياده روي هاي آخر صفر از مکه به مدينه است و اگر از عربستان غلطي سر بزند سال آينده مکه و مدينه شاهد پياده روي آخر صفر شيعيان خواهد بود.
اگر از عربستان غلطي سر بزند سال آينده مکه و مدينه شاهد پياده روي آخر صفر شيعيان خواهد بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر حضرت حجت الاسلام و المسلمين سيد شهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي 26 آبانماه 96 شهر چلگرد ضمن عرض تسليت ايام اربعين حسيني و آخر صفر به حادثه تلخ زلزله در کرمانشاه اشاره کرد و و ضمن تسليت به مردم کرمانشاه و همه ملت ايران گفت: علي رغم تلخي اين حادثه، حضور باشکوه مردم در خدمت رساني دوشادوش مسئولين، شيرين و اميدبخش است که نبايد با دعواهاي سياسي و کشيدن انگشت اتهام به يکديگر، آنرا کمرنگ کرد.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به ياغي گري سياسي عربستان سعودي در حبس و مجبور به استعفا کردن نخست وزير لبنان آنرا احمقانه خواند و گفت: وقتي آمريکا و سازمانهاي بين المللي به عربستان براي حمله به يمن چراغ سبز نشان مي دهند و يا سکوت مي کنند اين توهم هاي احمقانه به سراغ آل سعود خائن مي آيد که هر غلطي بخواهد مي تواند بکند.

وي با اشاره به تهديد ايران توسط عربستان سعودي توسط عربستان، آنرا خنده دار دانست و گفت: ملت ما سالهاست در آرزوي راه اندازي موکب ها و پياده روي هاي آخر صفر از مکه به مدينه است و اگر از عربستان غلطي سر بزند سال آينده مکه و مدينه شاهد پياده روي آخر صفر شيعيان خواهد بود.

طباطبايي با تقدير از زحمات کم نظير استاندار قبلي استان آقاي مهندس قاسم سليماني دشتکي، به آقاي مهندس اقبال عباسي اين مسئوليت را تبريک گفت: و ضمن آرزوي توفيق براي ايشان از همه تلاشگران و مديران استان و سياسيون خواست با همه توان به کمک ايشان بيايند تا کمترين وقفه اي در خدمت رساني به استان اتفاق نيفتد.

وي همچنين از اينکه استاندار جديد شهرستان کوهرنگ و بخش محروم منطقه موگويي را براي بازديد انتخاب کردند، تقدير کرد.

انتهاي پيام/610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۱:۲۲

29 Dec 2019