۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۳۷۰۵۱
امام‌جمعه شهر فارسان

اگر فضاي مجازي را مديريت نکنيم، دشمنان نسبت به مديريت آن اقدام مي‌کنند

امام‌جمعه شهر فارسان گفت: فضاي مجازي امروز بايد به‌نوعي مديريت و به نحو احسن بهره‌برداري شود، اگر امروز ما اين فضا را براي جوانان مديريت نکنيم دشمنان نسبت به مديريت آن اقدام مي‌کنند.
اگر فضاي مجازي را مديريت نکنيم، دشمنان نسبت به مديريت آن اقدام مي‌کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور از برگزاري اجلاس نماز در فضاي مجازي در ماه آينده در اين شهرستان  خبر داد و افزود: با اشاره به اينکه فضاي مجازي امروز بايد به‌نوعي مديريت و به نحو احسن بهره‌برداري شود، اگر امروز ما اين فضا را براي جوانان مديريت نکنيم دشمنان نسبت به مديريت آن اقدام مي‌کنند.

وي تصريح کرد: طي جلسه‌اي که برگزار شد درخصوص برنامه‌هاي اجلاس نماز صحبت شد و برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام‌شده است.

ملک پور اظهار داشت: نماز ريشه حيات انسان است پس بايد همه ما درخصوص نماز و برنامه‌هاي مرتبط با اين موضوع کوشا باشيم.

انتظار داريم تمام مسئولين به برگزاري اجلاس نماز نظر ويژه‌اي داشته باشند

امام‌جمعه فارسان بيان داشت: برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته درخصوص اجلاس نماز براي ماه آينده بوده که اين اجلاس با موضوع نماز و فضاي مجازي برگزار خواهد شد و انتظار داريم همه مسئولان به اين موضوع نظر ويژه‌اي داشته باشند تا بتوانيم برنامه را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنيم.

بايد از فضاي مجازي به‌عنوان ابزار استفاده شود و با نماز تلفيق کرد

وي گفت: فضاي مجازي فضاي مهم، قابل پرداختن و درواقع فضاي حقيقي است که کل فضاي زندگي را اشغال کرده و همگي به مزيت‌ها و تهديدات آن واقف هستيم.

امام جمعه فارسان تصريح کرد: فضاي مجازي عرصه گسترده‌ و درمان و خروج جوانان از آن سخت است چراکه آسيب‌هاي فضاي مجازي گريبان گير جوانان شده است.

وي با تأکيد بر غفلت نکردن از فضاي مجازي تأکيد کرد: بايد از فضاي مجازي به‌عنوان ابزار استفاده شود و با نماز تلفيق کرد تا جامعه از آسيب‌هاي اجتماعي در امان بماند.
 
انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۳:۵۷

6 Jan 2020