۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۳۹۵۸۱

مخدومه شدن بيش از 148 هزار پرونده وارده به دادگستري چهارمحال و بختياري

رئيس کل دادگستري و رئيس شوراي قضايي چهارمحال و بختياري گفت: در سال 96 ، 148 هزار و 983 پرونده وارده به دادگستري مخدومه شد.
مخدومه شدن بيش از 148 هزار پرونده وارده به دادگستري چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز ؛ احمد رضا بهرامي رئيس کل دادگستري و رئيس شوراي قضايي چهارمحال و بختياري در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار داشت: پرونده هاي ورودي به دادگستري در سال ۹۶ نسبت به سال ما قبل از آن ۶ درصد افزايش داشته است.

وي تصريح کرد: سال گذشته تعداد ۱۳ هزار و ۱۵۳ پرونده حقوقي و کيفري در شوراي حل اختلاف استان به صلح و سازش منتهي شد.

بهرامي با اشاره به اينکه در سال گذشته ۱۸ پرونده قتل ، ۳۴ پرونده نزاع دسته جمعي و ۶ فقره پرونده درگيري وجود داشته است بيان داشت: اين پرونده ها در شوراي حل اخلاف استان به صلح و سازش منتهي شده است.

وي بحث آموزش در هر اقدامي امري ضروري دانست و گفت: در بخش امور اجتماعي و پيشگيري از جرائم ۳۶۲ کارگاه آموزشي و مهارت هاي اساسي زنگي ويژه زوج هاي جوان برگزار شد.

بهرامي با بيان اينکه طلاق در اين استان ۱۴ درصد افزايش داشته است عنوان کرد: خدمات مشاوره اي به دو هزار و ۶۸۴ زوج در شرف طلاق ارائه شده است.

وي افزود: آموزش تعداد ۵۹۲ نفر از والدين دانش آموزان و ۱۷۶ نفر از معلمان مدارس در ۳۶ کارگاه آموزشي پيشگيريهاي رشد مدار در اين استان صورت گرفته است.

بهرامي با اشاره به اينکه کمپ ترک اعتياد غير مجاز در اين استان وجود ندارد بيان داشت: سال گذشته مناطق آلوده شهرستان هاي بروجن و لردگان پاکسازي شد.

وي از ديگر اقدامات دادگستري استان را بررسي اراضي ملي شهر هفشجان دانست و گفت: يک هزار و ۵۰۰ متر از اراضي ملي هفشجان در دست بررسي است.

بهرامي رهاسازي بستر و حريم رودخانه زاينده رود طي ۸ دوره بازه زماني و نيز رفع تصرف ۸۳ هکتار از اراضي منطقه فرادنبه در شهرستان بروجن را از ديگر اقدامات و فعاليتهاي دادگستري استان در سال ۱۳۹۶ برشمرد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۴:۱۱

2 Jan 2020