۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۷۷۰۱

دولت با افزایش قیمت حاملهای انرژی به رکود دامن زده است

مدیر عامل کارخانه صبا کاشی بروجن افزایش نرخ حامل های انرژی را عامل فلج شدن کارخانجات برشمرد.
دولت با افزایش قیمت حاملهای انرژی به رکود دامن زده است
منوچهر لاله پا در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاه به وضعیت نامناسب کارخانجات گفت: دولت با افزایش ۲۰درصدی حامل های انرژی پشت کارخانجات را به زمین زده است. 

لاله پا وضعیت حاکم بر کارخانجات را بحرانی دانست و با عنوان این مطلب که بعد از گذشت 15 سال از عمر کارخانه تاکنون به چنین مشکلاتی برنخورده است افزود: با وجود بالا رفتن نرخ حامل های انرژی قیمت برخی از اجناس ثابت مانده و فعالیت در راستای شکستن رکود بازار صورت نمی گیرد.

وی دریافت غیر اصولی مالیات در ایران را یکی از مشکلات اساسی واحد های تولید عنوان کرد و خاطر نشان شد: در دیگر کشورها با وجود اخذ مالیات بالا چنین فشاری بر واحد های تولید ایجاد نمی شود این بدین معنی است که در یافت مالیات در این کشورها علمی و اصولی است. 

مدیر عامل این واحد تولیدی سود ۲۲درصدی بسیاری از موسسات قرض الحسنه و بانک ها را عاملی در جهت پایین آمدن تولید و عدم سرمایه گذاری افراد در راستای بهبود تولید برشمرد.

لاله پا در پایان ادامه این روند را در تضاد با اقتصاد مقاومتی "به عنوان تنها راه خروج کشور از این وضعیت" دانست و از دولت خواست تا گامی در جهت پایین آوردن نرخ حامل های انرژی بردارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۵:۲۱

19 Feb 2020