۰
plusresetminus
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این استان در حوزه آب مورد بی‎عدالتی قرار گرفته است،گفت:انتظار ما این است که تا قبل از استیضاح وزیر نیرو مسئولان به مطالبات به حق و حقوق قانونی مردم استان رسیدگی کنند.
مردم چهارمحال و بختیاری خواهان عدالت‎محوری در کشور هستند/ ضرورت پیگیری مطالبات مردم استان قبل از استیضاح وزیر نیرو
به گزارش جهانبین نیوز، مجید جلیل ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز مردم استان برای دفاع از حقوق خود در حوزه آب اظهار کرد: از حضور هوشمندانه و مطابق با قانون مردم استان در این تجمع تقدیر و تشکر می‎کنم.

وی با بیان اینکه عدالت‎طلبی در ذات اسلام است، افزود: عدالت‌خواهی و ظلم‎ستیزی و زیربار حرف زور نرفتن در شرع مقدس به نحو جدی مورد تاکید قرار گرفته است و ما بر اساس این آموزه اسلامی در راستای احقاق حقوق خود تلاش می‌کنیم.

جلیل تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که در رابطه با انتقال آب بین حوضه‌ای، استان ما مورد ظلم و بی‎عدالتی قرار گرفته‌ و همین امر اقتضا می‎کند تا ساکت ننشسته و صدای خود را به گوش مسئولان کشور برسانیم و خواهان گسترش عدالت باشیم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که تا قبل از استیضاح وزیر نیرو مسئولان به مطالبات به حق و حقوق قانونی مردم استان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۹:۱۲

12 Jan 2020