۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۱۳۹۲۱

جشن میلاد کوثر در بروجن برگزار شد

جشن بزرگ میلادحضرت زهرا(علیها السلام )در سالن تندگویان شهرستان بروجن،باهدف بزرگداشت مقام زن ازدیدگاه حضرت فاطمة زهرا(سلام الله علیها)وشناخت سبک زندگی آن بانوی بزرگ به عنوان الگویی برای یک زن مسلمان برگزار شد.
جشن میلاد کوثر در بروجن برگزار شد
به گزارش جهانبین به نقل ازکلار،فرماندار شهرستان بروجن در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت این روزاز مادران خواستندحضرت زهرا(سلام الله علیها)رابه عنوان بهترین الگو در زندگی خود قرار دهند.

یکی از اساتید حوزه ودانشگاه در ادامه این مراسم افزود:حضرت زهرا(سلام الله علیها)نمونه کامل یک زن مسلمان بودکه در معنویت،ایثاروایمان به درجه والای انسانیت رسید.

ایمانی با اشاره به زیارت حضرت زهرا (سلام الله علیها)گفت:همانطور که در این زیارت میخوانیم فاطمه یعنی امتحان شده، درمقابل سختیها، وایشان به خاطرتقوا،پاکدامنی واخلاص به خاطر اعمال خودشان که تنها برای خدا بود فاطمه شد.

وی بیان کرد:حضرت زهرا با وجود این که سن کمی داشت اما پاهایش از عبادت بسیارورم میکرد ودر خانه هم مهربان ترین مادربرای فرزندانش بود.

ایمانی ضمن اشاره به جنگ هشت سال دفاع مقدس افزود: رزمندگان ما بارمزیازهرا(س)به پیروزیهای عظیم دست می یافتند.

وی تصریح کرد:ما هم باید مثل حضرت زهرا(س)در امر ولایت،پشتیبان امام ورهبر خود باشیم وبا بصیرت کافی،شناخت به امور زمانه خود داشته باشیم.

گفتنی است:تعداد نفرات شرکت کننده۱۵۰۰نفراز عموم خواهران بودندکه بامولودی خوانی محمدآذریان مزین شد.

انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۹:۳۹

12 Feb 2020