۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۳۰۲۰۱
مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم(ع):

استکبار جهاني روياهاي خام را به گور خواهد برد

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) گفت: دشمنان نظام همواره در حال طراحي و اجراي توطئه براي ضربه‌اي به بدنه اين نظام الهي بزنند.
استکبار جهاني روياهاي خام را به گور خواهد برد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ حجت‌الاسلام کريم سرافراز با حضور در مقرهاي مرزبانان تيپ 44 قمربني‌هاشم (ع) در مناطق مرزي جنوب غرب کشور، از زحمات رزمندگان استان چهارمحال و بختياري در حراست از کيان اسلامي تقدير کرد.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) در جمع فرماندهان و مسئولين يگان رزم سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) مستقر در آبادان، با اشاره به حديثي از پيامبر  اکرم صلي الله عليه و آله و سلم، گفت:‌ يک روز مرزباني در راه خدا بهتر است از دنيا و هرچه در آن هست.

وي، با اشاره به روايت ديگري از نبي مکرم اسلام، افزود: يک شب نگهباني دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه‌روز که شب‌هايش به عبادت و روزهايش به روزه‌داري سپري شود.

اين مقام مسئول، با تقدير از زحمات مرزبانان چهارمحال و بختياري در جنوب غرب کشور، ياد و خاطره شهداي تيپ هميشه سرافراز 44 قمربني‌هاشم عليه السلام را گراميداشت و گفت: براساس حديثي از رسول گرامي اسلام صلي الله عليه و آله و سلم، دو چشم با آتش دوزخ تماس نمي‌يابند، چشمي که از ترس خدا بگريد و چشمي که چشمي که شب‌ها در راه خدا نگهباني دهد.

حجت‌الاسلام سرافراز، با توصيه به قدرشناسي اين فرصت گرانبهاي حراست و مرزباني از کيان اسلامي تحت زعات ولي امر مسلمين و نايب امام زمان عجل‌الله تعالي فرجه الشريف، اظهار کرد:‌ دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي همواره در حال طراحي و اجراي نقشه‌ها و توطئه‌هاي شوم خود هستند، تا به خيال باطل ضربه‌اي به بدنه اين نظام الهي بزنند.

وي، با بيان اينکه؛ استکبار جهاني رؤياهاي خام را به گور خواهد برد؛ تأکيد کرد: با هوشياري پاسداران انقلاب اسلامي و نيروهاي مسلح اعم از؛ ارتش، سپاه، بسيج و نيروهاي انتظامي و امنيتي، نقشه‌هاي شوم دشمنان نظام مقدس اسلامي خنثي و استکبار جهاني رؤياهاي خام خود را به گور خواهد برد.

اين مقام مسئول با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري پيرامون مسئله نفوذ، تصريح کرد: در نفوذ امنيتي، بايد نيروهاي مسلح هوشيار باشند، که هستند و با مراقبت همه جانبه، روزنه‌هاي نفوذ دشمن را مسدود و از حوزه امنيتي کشور مانند هميشه صيانت نمايند.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۴:۰۰

21 Feb 2020