۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۱۹۱۵۰
فرمانده سپاه بن خبرداد؛

همزمان با آخرين روز از بزرگداشت هفته بسيج قبور مطهر شهداي شهرستان بن گلباران مي شود

قبور مطهر شهداي شهرستان بن همزمان با آخرين روز از بزرگداشت هفته بسيج غبار روبي و عطر افشاني مي شود.
همزمان با آخرين روز از بزرگداشت هفته بسيج قبور مطهر شهداي شهرستان بن گلباران مي شود
سيداصغر موسوي فرمانده سپاه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: شهداي هشت سال دفاع مقدس برکاتي عظم براي نظام جمهوري اسلامي ايران هستند که به برکت خون مطهر اين شهدا اين انقلاب پيروز شد و روز به روز به عظمت آن افزوده مي شود.

موسوي گفت: شهداي هشت سال دفاع مقدس الگويي مثال زدني نه تنها براي بسيجيان بلکه براي عموم مردم به ويژه قشر جوان هستند.


وي تصريح کرد: علی رغم جنگ رواني که از سمت دشمن برپا شده است و از هر ترفندي براي ضربه به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران استفاده مي کند شهدا و خانواده هايشان سلاحي محکم در برابر اين جنگ ها هستند چرا که با حضورشان در ميان مردم يادوار رشادت هاي جوانان هشت سال دفاع مقدس هستند.


فرمانده سپاه بن تاکيد کرد: دشمنان اسلام به خوبي بر عظمت جمهوري اسلامي ايران آگاه بوده و مي دانند تا زماني که ياد و خاطره شهدا در ميان مردم است نمي تواند هيچ ضربه اي به اين نظام واد کند.

موسوي ديدار با خانواده هاي شهدا را يکي از مهم ترين برنامه هاي اجرا شده در هفته بسيج دانست و گفت: تجليل از خانواده معزز شهدا راهي است براي تجديد ميثاق با شهدا و امام راحل (ره) تا بتوانيم راه را به خوبي بشناسيم و بي راهه نرويم.


وي در پايان خاطر نشان کرد: پنجشنبه ششم آذرماه همزمان با آخرين روز از هفته بزرگداشت بسيج، بسيجيان اين شهرستان در گلزار شهدا حاضر خواهند شد و با تجديد عهد و ميثاق با امام راحل (ره) و شهداي هشت سال دفاع مقدس پيماني دوباره بسته و در مسير آرمان هاي نظام جمهوري اسلامي ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۷:۴۵

27 Dec 2019