۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۴۱۹۰
فرماندار بروجن تشريح کرد؛

خدمات دو ساله دولت تدبير و اميد در بروجن

فرماندار بروجن همزمان با هفته دولت به تشريح عملکرد دوساله دولت تدبير و اميد دراين شهرستان پرداخت.
خدمات دو ساله دولت تدبير و اميد در بروجن
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، سيد سيف ا... فياضي همزمان با هفته دولت به تشريح عملکرد دو ساله دولت تدبير و اميد دراين شهرستان پرداخت.

وي در ابتدا با اشاره به عمليات چهار خطه بروجن شهرکرد-لردگان که با جديت در حال انجام است، خاطر نشان کرد: تکميل چهار خطه محور بروجن مبارکه، واريانت قاميشلو و باند دوم اين محور در روز دوشنبه شاهد بهره برداري از آن خواهيم بود.

فياضي با اشاره به آغاز عمليات چهار خطه بروجن دهاقان در سه ماه گذشته، افزود: عمليات زير سازي و آسفالت محور حسين آباد-نصير آباد در حاشيه تالاب گندمان در حال انجام است تا بتوانيم از زيبايي و مناطق بکر و گردشگري تالاب گندمان با اين محور استفاده کنيم.

وي، به عمليات همسطح سازي جاده شهرکرد از دو شهر فرادنبه و سفيد دشت اشاره کرد و افزود: عمليات زير سازي مسکن هاي مهر در شهرهاي بروجن و گندمان انجام شده است؛ به زودي شاهد اجراي روشنايي هاي تلسکوپي در ميادين و بلوارهاي اصلي شهر و شهرک الهيه خواهيم بود.

فرماندار بروجن همچنين از اخذ مجوز کمربندي شمال شهر بروجن از پشت دانشگاه آزاد به جاده فرادنبه شهرکرد و اتصال به کمربندي بروجن لردگان و ايجاد پل زير گذر و رو گذر در تقاطع جاده شهر کرد خبر داد.

وي در ادامه گفت: ايجاد پارکينگ وسائل نقليه سنگين در ابتداي جاده ي لردگان پيش بيني شده که تا پايان مهرماه در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت.

فياضي، آغاز عمليات احداث پست ۴۰۰ کيلو ولت برق فرادنبه براي تامين برق مورد نياز صنايع شهرستان بروجن، آغاز عمليات پست ۶۳ کيلو ولت برق بخش گندمان بلداجي جهت برطرف شدن نوسانات برق، احداث شش کيلومتر تقويت گاز جهت جلوگيري از افت فشار گاز، اجراي شبکه انتقال فاضلاب در سه شهر فرادنبه به طول ۱۰ کيلومتر، گندمان ۱۵ کيلومتر و بلداجي۲۱ کيلومتر را از ديگر خدمات دولت در اين شهرستان برشمرد.

فرماندار بروجن به احداث منبع پنج هزار متر مکعبي آب شرب در شهر بروجن و حفر چندين حلقه چاه براي تامين آب شرب اشاره کرد و افزود: اعتباري بالغ بر دو ميليارد و پانصد ميليون تومان در سال ۹۳ در جهت ترميم، مرمت و بهسازي آب روستاها هزينه شد.

وي، افتتاح شش واحد بهداشتي در روستاهاي شهرستان، تجهيز icu بيمارستان بروجن با اعتباري بالغ بر ۱۰ ميليارد ريال، اخذ مجوز پايگاه ۱۱۵ اورژانس در بخش چغاخور و بروجن، راه اندازي داروخانه شبانه روزي درمانگاه صادقيه و تامين تخصص هاي مورد نياز کلينيک هاي تخصصي بيمارستان بروجن را از جمله خدمات دولت در زمينه بهداشت و درمان عنوان کرد.


فياضي با اشاره به تکميل بيمارستان ۲۲۰ تخت خوابي بروجن، خاطر نشان کرد: اخيرا ۴۰ ميليارد ريال اعتبار از سوي استاندار چهارمحال وبختياري براي تکميل اين بيمارستان اختصاص يافت.

فرماندار بروجن، آغاز عمليات احداث سه باب سالن ورزشي در بخش گندمان، بلداجي و بروجن از بخش اعتبارات وزارت نفت، جديت در تکميل باشگاه فرهنگيان، افتتاح استخر شناي تربيت بدني بروجن و تامين اعتبار جهت تکميل استخر شناي بلداجي را از ديگر خدمات دولت در اين شهرستان برشمرد.

وي در ادامه از افتتاح بزرگترين واحد توليد کننده نان صنعتي روز گذشته در استان توسط وزير کشور در شهرک صنعتي سفيد دشت خبر داد.

فياضي به خريد بيش از ۱۱ هزار تن گندم با کيفيت از کشاورزان اشاره کرد و افزود: شهرستان بروجن با اجراي ۱۶ هزار هکتار سيستم آبياري نوين رتبه اول استاني و رتبه برتر کشوري را کسب کرده است.

وي، مجمع خيرين سلامت و مجمع خيرين مسکن ساز با اعتبار دو ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان جهت احداث ۳۰ واحد مسکن براي زوج هاي جوان نيازمند را از جمله مجامع خيريه تشکيل شده در شهرستان اعلام کرد.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۴:۵۲

31 Dec 2019