۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۳۵۰۸۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري:

مظلوميت شهداي گمنام برجسته تر از جانفشاني و ايثارشان بوده است

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري گفت: مظلوميت شهداي گمنام برجسته تر از جانفشاني و ايثارشان بوده و اكنون پس از گذشت سال ها همچنان خانواده هاي اين عزيزان چشم انتظار و مشتاق بازگشت پيكر عزيزانشان هستند.
مظلوميت شهداي گمنام برجسته تر از جانفشاني و ايثارشان بوده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ پنجمين سالگرد تدفين شهداي گمنام دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد(خاکيان افلاکي)؛ در جوار قبور شهداي گمنام دانشگاه برگزار شد.

در اين مراسم سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري ضمن عرض سلام و درود بر روح پر فتوح امام راحل عظيم الشان و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي، حضور خطيب محترم، حجت الاسلام و المسلمين مهدوي ارفع، دانشجويان، اساتيد، كاركنان و همه كساني كه به احترام شهدا در اين مراسم حضور يافتند خير مقدم گفت و بیان داشت: اگر امروز امنيت در كشور حاكم است و دانشجويان در امنيت مشغول تحصيل و پژوهشگران و محققين موفقيتي حاصل مي نمايند، همه و همه مرهون ايثار و جانفشاني شهدا است.

ارسلان خالدي فر تصريح كرد: هر آنچه امروز داريم به بركت رشادت ها و فداكاري هاي شهدا و ايثارگران است لذا بايد در تمام مراحل زندگي قدردان اين عزيزان باشيم.

وی با بيان اينكه مظلوميت شهداي گمنام برجسته تر از جانفشاني و ايثارشان بوده و اكنون پس از گذشت سال ها همچنان خانواده هاي اين عزيزان چشم انتظار و مشتاق بازگشت پيكر عزيزانشان هستند افزود: امروز نيز شاهد ايثار و جانفشاني جواناني هستيم كه مدافع ارزش هاي ناب اسلام و حريم كشور و انقلاب هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري ياد و خاطره شهيد مدافع حرم، محمد حسن قاسمي را گرامي داشت و اظهار اميدواري كرد جوانان ادامه دهنده راه شهدا و فرهنگ شهادت در كشور باشند و همگان با الگو پذيري از شهداي والا مقام در انجام هرچه بهتر وظايف محوله كوشا باشيم.

وي در پايان با اشاره به استقبال كم نظير مردم شهيد پرور و انقلابي استان از اين مراسم تصريح كرد: همه ما دعوت شده شهدا بوديم و اميدوار هستيم، ادامه دهنده راه شهدا باشيم و مشمول دعاي خير اين عزيزان شويم.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۳:۲۵

30 Dec 2019