۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۲۲۰۲۰

یک بوم و دو هوایی اعضای تعاونی مسکن مهر شهرستان سامان

مشکلات مسکن مهر شهرستان سامان با حضور مسئولين شهرستاني و استاني مورد بررسي قرار گرفت.
یک بوم و دو هوایی اعضای تعاونی مسکن مهر شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حل مشکلات مسکن مهر شهرستان سامان و يکي از تعاوني هاي مسکن مهر در شهرستان سامان با حضور مدير کل کار، تعاون و رفاه اجتماعي استان، فرماندار و دادستان شهرستان سامان مورد بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه اعضاي تعاوني مشکلات خود را در استاي تحويل منازل خود عنوان و مسئولين پاي درد ودل مردم درراستاي معضلات و مشکلات مسکن مهر نشستند.

مردم که در تعاوني مسکن مهر هستند، پس از شش سال هنوز مسکن هاي خود را دريافت نکره اند و و در حال حاضر از سوي اجاره بهاء و از سوي ديگر پرداخت اقساط را دارند در حالي که اکثريت اين افراد از نظر مالي و معيشتي در مضيقه هستند و مشکلات زيادي دارند.

فرماندار شهرستان سامان بعد از شنيدن صحبت هاي مردم با بيان اينکه براي حل مشکلات نمي شود تمامي اعضا در جسله حضور داشته باشند و در تمامي مراحل اداري شرکت کنند ، بيان کرد:سه نفر از اعضاي تعاوني جهت پيگيري مسائل و مشکلات از سوي اعضاء انتخاب و از اين پس موارد مورد بررسي از سوي اين سه نفر به اعضاء اطلاع رساني شود.

سعيد صالحي با بيان اينکه سه نفر انتخاب شده از اعضاء به کانون کارشناسان استان مراجعه و سه نفر کارشناس براي کارشناسي مسکن مهر تعاوني انتخاب و اقدامات لازم در راستاي بر آورد هزينه تمام شده مسکن مهر تعاوني توسط کارشناسان مشخص شود ، تصريح کرد: کارشناسان نيز تا ۱۵ روز اينده بايد جمع بندي لازم را داشته باشند.

صالحي با اشاره بر اينکه صورت جلسات بايد بر طبق اصول و قانون صورت گيرد و هيچ گونه بي نظمي و اختلال قابل پيگيري نسيت، عنوان کرد: همه اعضا بايد از سه نفر انتخاب شده از نظر مالي، معنوي و ... حمايت داشته باشند تا اين امر به سر انجام برسد.




انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۸:۱۴

2 Jan 2020