۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۷۶۰۰
مدیرکل راهداری چهارمحال و بختیاری:

تردد در محورهای کوهستانی چهارمحال و بختیاری با زنجیرچرخ/همه جاده ها در استان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به موج بارشی جدید که از امروز وارد استان شده تردد در محورهای کوهستانی استان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر بوده و در حال حاضر کلیه مسیرها باز است.
تردد در محورهای کوهستانی چهارمحال و بختیاری با زنجیرچرخ/همه جاده ها در استان باز است
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار داشت: باتوجه به تصاویر دوربین‌های نظارتی بارش برف در محورهای شهرستان لردگان -بروجن (دوراهان)، بخش بازفت(چری)، فلارد (دالورا) و میانکوه؛ بارش باران در برخی از محورهای چهارمحال و بختیاری را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارشات دریافتی از همکاران راهدار در حال حاضر در محورهای استان ترافیک به صورت عادی و روان بوده، خاطر نشان کرد: هنگام عبور از محورهای کوهستانی علاوه بر همراه داشتن زنجیره چرخ و تجهیزات زمستانی از سلامت خودرو خود مطمئن باشند.

وی افزود: افرادی که قصد تردد از محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان را دارند تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به اینکه شاهد بارش برف و باران در برخی از مناطق استان هستیم اما در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان روان است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند و خودروهایی که زنجیرچرخ به همراه دارند حتما نحوه بستن آن‌ را بدانند.

وی گفت: در صورت لزوم ماموران راهداری عملیات نمک‌پاشی و شن‎ریزی را برای جلوگیری از یخ‎زدگی جاده انجام می‌دهند اما رانندگان برای عبور احتیاط لازم را داشته باشند.

به گزارش جهانبین نیوز، طرح زمستانی راهداری با حضور ۴۷ اکیپ آماده‌باش ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در محورهای دو راهان، چری، فلارد و میانکوه هستیم و تردد از این محورها تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۵:۱۱

25 Jan 2020