۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۲۱۴۹۰
فرمانده ناجا استان چهارمحال و بختياري:

توصيه هاي رهبرانقلاب، منشوري براي نيروي انتظامي است

نورعلي ياري گفت: توصيه هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) خطاب به دستگاههاي زيربط و سران سه قوه به عنوان منشوري براي نيروي انتظامي در سراسر کشور است.
توصيه هاي رهبرانقلاب، منشوري براي نيروي انتظامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، نورعلي ياري فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال و بختياري در نشست خبري اصحاب رسانه استان با بيان شعار نوروز ۹۴ نيروي انتظامي مبني بر آسودگي و ايمني بيشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومي اظهار کرد: سال ۹۳ سال همراه با حوادث تلخ و شيريني که هم در داخل و هم در کشورهاي حوزه منطقه و صحنه بين المللي اتفاق افتاد.

وي ادامه داد: در صحنه داخلي شاهد انسجام ملي و عزم جدي مسئولان در عرصه هاي مختلف کشور از جمله سياسي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصاد مقاومتي و امنيتي بوديم که همراهي و همدلي بين سران سه قوه و دستگاههاي اجرايي کشوري و لشگري وجود داشت يک فصل جديدي را اجرا کرد که بر عکس سال هاي ديگر شاهد ثبات سياسي بوديم که به همت آحاد ميليوني مردم و رهبري و مسئولان و دلسوزان نظام بود.

سردار ياري با اشاره به موقيعيت ايران اسلامي در منطقه بيان کرد: ما همراه با کشورهاي منطقه از يک پيچ تاريخي عبور کرديم اما در يک کلام اگر نفوذ سياسي فعال ايران و قدرت دفاعي ايران نبود امروز سرنوشت کشورهاي منطقه طور ديگر رقم مي خورد که ما هيمنه استکبار را در منطقه شکستيم و عزت کشور ما در مرزها براي دوست و دشمن مشخص شد.

فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به جنايات داعش، تکفيري و سلفي بيان کرد: امروز به فضل الهي با حمايت همه جانبه ايران اسلامي و اتحاد مراجع و ثباتي که در عراق شکل گرفته شاهد پيروزي مردم و ارتش عراق آن هم با هدايت فرماندهان برجسته ما به پيروزي رسيد.

وي در حوزه بين الملل مطرح کرد: مذاکرات هسته اي ما که يک زورآزمايي قوي بود که ديپلمات هاي ما با آمريکا داشتند و با آن منطق و ادبيات قوي و حمايت بي شائبه مقام معظم رهبري(مدظله العالي) با خبرهاي که واصل شده است به پيروزي خواهد رسيد که جشن بزرگي براي شکست تحريم ها خواهيم گرفت.

سردار ياري با اشاره به توصيه هاي گوهربار رهبر انقلاب خطاب به دستگاههاي زيربط و سران سه قوه بيان کرد: فرمايشات ايشان به عنوان منشوري براي نيروي انتظامي در سراسر کشور است.

وي ادامه داد: تقويت روحيه انقلابي و جهادي در بين کارکنان، صيانت از کارکنان که مستلزم سازو کار جدي است تا کارکنان کارهايشان را با بهره گيري از ظرفيت هاي برون سازماني و درون سازماني انجام دهند، توجه به معيشت کارکنان، تلاش مداوم و مستمر براي کاهش تلفات جاده اي از جمله توصيه هاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به فرماندهان نيروي انتظامي است.

فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تلاش جدي براي اجراي توصيه رهبر کبير انقلاب صورت گرفته است بيان کرد: براي کاهش تلفات انساني در جاده ها با آموزش همگاني براي رانندگان ماشين هاي شخصي و ناوگان عمومي، راهيان نور قوانين راهنمايي رانندگي و فرهنگ سازي در مدارس و دانشگاهها جاري و ساري کنيم تا کمترين تلفات را داشته باشيم.

وي با اشاره به نهضت عمراني اماکن در سال ۹۳ گفت: ۵۰ درصد اماکن مربوط به نيروي انتظامي زيباسازي شده است و تجهيزات کلانتري ها در سال آينده ۵۰ درصد مابقي کامل مي شود تا فضاي نشاط در بين کارکنان وجود داشته باشد.

سردار ياري ادامه داد: استمرار طرح کنترل کيفيت کلانتري ها از لحاظ تجهيزات فني رضايتمندي مردم و مسئولين و همچنين فرآيند رسيدگي به پرونده هاي قضايي، استان نمونه اي در سطح کشور خواهيم بود.

فرمانده نيروي انتظامي استان از راه اندازي کلانتري ها و پاسگاههاي جديد در برخي از نقاط استان خبر داد و گفت: در برج ۱ تا ۲ سال ۹۴ در شهرک منظريه، بازفت بالا، لردگان، دزک، دستگرد امامزاده، شهرکيان کلانتري يا پاسگاه با اعتباري بيش از ۵۰۰ ميليون تومان راه اندازي خواهد شد و خلاء امنيتي در استان پر خواهد شد و بستر امنيت وآرامش به شکل مطلوب تري فراهم مي شود.

وي به تقويت سلامت اداري اشاره کرد و گفت: اين موضوع دغدغه مقام معظم رهبري(مدظله العالي) ما در کشور اين ادعا را داريم علي رقم تنوع ماموريت ها و کمبودها سالم ترين دستگاه اجرايي در کشور نيروي انتظامي است که کمترين جرائم را داريم که در سفر سردار احمدي مقدم به استان ما نمذه خوبي را دريافت کرديم.

سردار ياري نيروي انتظامي را سالم ترين، امين ترين، پاک ترين و مومن ترين دانست و گفت: احراز آمادگي۱۰۰ درصد نيروي انتظامي براي تامين امنيتانتخابات سال آينده است که وظيفه ذاتي خود را انجام برقراري امنيت در جامعه مي دانيم.

وي ادامه داد: هدف از بسيج همه منابع و امکانات اعم از نيروي انساني و تجهيزات فني، برقراري کنترل و مهار سرقت و جرائم در استان تا نظم و امنيت و آرامش در بين مردم برقرار باشد.

فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به نمره استاندارد پليس جهاني اعلام کرد: استان ما نمره خوبي گرفته و امن ترين استان شناخته شده است اما دغدغه هاي هم وجود دارد.

وي اعلام کرد: در بحث سرقت کمترين آن مربوط به سرقت منازل در استان مي باشد.

فرمانده ناجای چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: استمرار طرح ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي ماده ۴۲۷ شوراي انقلاب فرهنگي ۲۷ دستگاه متولي کار فرهنگي است که نيروي انتظامي علاوه بر کار مقابله اي، کار آموزشي و مشاوره مددکاري را راه اندازي کرده و از نيروي پليس افتخاري در دو حوزه اطلاعاتي و فرهنگي بهره گيري مي کند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۳۰ م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۳:۳۵

28 Dec 2019