۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۰۸۴۰
امام جمعه فارسان:

بسیج هم روشن کننده جامعه اسلامی و هم خاموش کننده فتنه هاست

امام جمعه فارسان گفت: بسیج هم روشن کننده جامعه اسلامی و هم خاموش کننده فتنه هاست، امروز بسیج عرصه را بر فتنه گران تنگ کرده و محکم در برابر فتنه گران ایستاده است.
بسیج هم روشن کننده جامعه اسلامی و هم خاموش کننده فتنه هاست
به گزارش جهانبین نیوز؛ به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، فرمانده و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان با امام‌جمعه فارسان دیدار کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین ملک پور در این دیدار ضمن خوشامدگویی و استقبال از پاسداران و بسیجیان، گفت: بسیج همانند هشت سال دفاع مقدس، حضوری تاثیرگذار در صحنه های خطیر کشور داشته و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی بیشترین مجاهدت ها را داشته است.
 
وی با بیان اینکه بسیج در همه صحنه ها پیشگام و جلودار دفاع از حریم نظام و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: بسیج هم روشن کننده جامعه اسلامی و هم خاموش کننده فتنه هاست. امروز بسیج عرصه را بر فتنه گران تنگ کرده و محکم در برابر فتنه گران ایستاده است.

 
حجت الاسلام و المسلمین ملک پور، نقش بسیج را نقش حیات جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: بسیج در هر لباسی اعم از دولت و ملت در نظام تاثیرگذار است؛ لذا امام و رهبری هشدار دادند که  اگر مسئولان نسبت به بسیجیان غفلت کنند، گرفتار عذاب الهی خواهد شد.
 
امام جمعه فارسان در پایان با بیان  اینکه بسیجیان همواره در رکاب اسلام و انقلاب حضور دارند، گفت: بسیجیان زمینه ساز ظهور هستند و لذا امیدواریم در زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) جزو سربازان خاص امام زمان باشند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۷:۰۹

27 Dec 2019