۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۲۳۸۳۰
مدير عامل آب و فاضلاب کشور در بروجن:

راه اندازي تصفيه خانه شهر فرادنبه با مشارکت مردمي/ تصفيه خانه بروجن ارتقاء مي يابد

مدير عامل آب و فاضلاب کشور گفت: در خصوص تصفيه خانه فاضلاب شهر فرادنبه قرار بر اين شد که با مشارکت مردمي و همکاري اعضاء شوراي شهر همزمان با تکميل شبکه فاضلاب نسبت به راه اندازي تصفيه خانه اقدام شود.
راه اندازي تصفيه خانه شهر فرادنبه با مشارکت مردمي/ تصفيه خانه بروجن ارتقاء مي يابد
به گزارش جهانبین، جمعي از نمايندگان کميسيون انرژي مجلس به همراه مدير عامل آب و فاضلاب کشور جهت بازديد از پروژه هاي آب و فاضلاب بروجن به اين شهرستان سفر کردند.

حميدرضا جانباز مدير عامل آب و فاضلاب کشور در گفتگو با کلار ضمن بيان اين که در استان چهارمحال وبختياري پروژه هاي بسيار خوبي براي جمع آوري و تصفيه فاضلاب طراحي شده، اظهار داشت: در اين سفر از شهر هاي بروجن، بلداجي، فرادنبه و گندمان بازديد شد.

جانباز با اشاره به اين که برنامه هايي را جهت تکميل تصفيه خانه هاي فاضلاب شهر هاي فرادنبه و بلداجي در نظر داريم، افزود: تصفيه خانه بلداجي بر اساس مکانيسم خريد تضميني پساب و قرارداد هاي بيوتي از محل سرمايه گزاري هاي بخش خصوصي اجرا خواهد شد.

وي گفت: در خصوص تصفيه خانه فاضلاب شهر فرادنبه قرار بر اين شد که با مشارکت مردمي و همکاري اعضاء شوراي شهر همزمان با تکميل شبکه فاضلاب نسبت به راه اندازي تصفيه خانه اقدام شود.

جانباز در ادامه با اشاره به مشکل تامين آب بروجن، افزود: مقرر شد علاوه بر عملياتي نمودن طرح انتقال آب بن -بروجن ساير روش هاي تامين آب از جمله حفر و تجهيز تعدادي از چاه ها در دستور کار وزارت نيرو قرار بگيرد.

مدير عامل آب و فاضلاب کشور در ادامه با اشاره به تصفيه خانه بروجن گفت: اين تصفيه خانه که قديمي و جزء اولين تصفيه خانه هاي اجرايي در کشور است ارتقا مي يابد.

وي با بيان اين که گروهي در آينده نزديک در شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور به بروجن خواهند آمد، افزود: اعتبارات لازم جهت ارتقاء تصفيه خانه بروجن را در دستور کار قرار خواهيم داد و در يک بازه زماني يک ساله اين مشکل را حل خواهيم کرد.

جانباز ادامه داد: در خصوص تصفيه خانه فاضلاب شهر گندمان با توجه به مساعدتي که اعضاي شوراي اسلامي شهر انجام دادند مقرر شد اين تصفيه خانه سرعت بگيرد.

وي با بيان اين که تالاب گندمان جزء ذخاير زيست محيطي منطقه است و نياز به حفاظت کيفي دارد، گفت: تعدادي از روستاهايي که در اطراف تالاب قرار دارند به تصفيه خانه متصل ميشوند.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۶:۱۶

1 Feb 2020