۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۱۲۹۰
فرماندار شهرستان فارسان:

امروز به برکت اين انقلاب به استقلال همه‌جانبه دست‌يافته‌ايم/افتتاح 27 پروژه در شهرستان فارسان

فرماندار شهرستان فارسان گفت: قبل از انقلاب در تمامي حوزه‌هاي کشاورزي، نظامي، دفاعي، علمي، اقتصادي، فرهنگي و ... وابسته بوديم، اما امروز به برکت اين انقلاب خودکفا شده و به استقلال همه‌جانبه دست‌يافته‌ايم.
امروز به برکت اين انقلاب به استقلال همه‌جانبه دست‌يافته‌ايم/افتتاح 27 پروژه در شهرستان فارسان
مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار با گراميداشت فرارسيدن چهل‌سالگي انقلاب و دهه مبارک فجر، اظهار کرد: 12 بهمن يک روز بسيار به‌يادماندني در تاريخ اين مرزوبوم است و روزي است که امام راحلمان در ميان استقبال بيش از 6 ميليون نفر از ملت ايران وارد ميهن اسلامي شد؛ و علاوه بر آن همزمان است با قيام مردم فارسان و شهادت شهيد قربانعلي داودي فارساني و زخمي شدن جمعي از شهروندان فارسان که به همين علت روز شاخص شهرستان فارسان هم ناميده شده است.

وي به نقش جوانان در توسعه و تحولات کشور اشاره کرد و گفت: همين جوانان با آغاز مبارزات عليه طاغوت به رهبري امام راحل و با تبعيت از روحانيت نقش تأثيرگذار خود را ايفا کردند.

وي با تأکيد بر اينکه پيروزي انقلاب اسلامي به معناي نفي سلطه بيگانگان بود، افزود: قبل از انقلاب در تمامي حوزه‌هاي کشاورزي، نظامي، دفاعي، علمي، اقتصادي، فرهنگي و ... وابسته بوديم، اما امروز به برکت اين انقلاب خودکفا شده و به استقلال همه‌جانبه دست‌يافته‌ايم.

وي اظهار کرد: با توجه به چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي و جنگ اقتصادي و رواني دشمنان عليه نظام اسلامي، بايستي تلاش کنيم عملکرد 40 ساله نظام را بيان کنيم و بر همين اساس جلسات مختلفي ويژه اين دهه با کارگروه‌هاي مختلف برگزار و برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام‌شده است.

وي افزود: با توجه به کثرت برنامه‌ها تلاش شده است تا برنامه‌ها محدود به اين دهه نباشد لذا برنامه‌هايي را تا پايان سال برنامه‌ريزي کرديم که شروع آن قبل از دهه فجر بوده است

طاهري از کلنگ زني و افتتاح پروژه‌هاي عمراني مختلف توسط مسئولين استاني خبر داد و گفت: افتتاح 27 پروژه داريم و 5 پروژه کنگ زني مي‌باشد؛ که بيش از 40 ميليارد تومان هزينه شده است و در اين مباحث 329 نفر نيز اشتغال‌زايي انجام مي‌گيرد که در مباحث زيرساخت، کشاورزي، آموزشي، فرهنگي، ورزشي و توسعه مي‌باشد.

وي خاطرنشان کرد: برنامه‌هاي دهه فجر مردمي است شور و شعف بيشتري در بين مردم ايجاد مي‌شود برنامه‌هاي مربوط به ايام ا... دهه فجر مردم محور باشند و در برنامه‌هاي امسال بايد به دنبال ايجاد شورونشاط اجتماعي باشيم.

وي تشريح کرد: غبار‌روبي قبور شهدا و ديدار با خانواده‌هاي آنان، برپايي ميز خدمت در محل نماز جمعه، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاري جشن انقلاب در نقاط مختلف شهرها و روستاها، حضور و پاسخگويي مسئولين در روستاها، برگزاري نشست‌هاي بصيرتي و روشنگري، بيان توفيقات نظام در 40 سال گذشته در جهت توسعه شهرستان، افتتاح و کلنگ زني پروژها، افتتاح نمايشگاه از مهم‌ترين برنامه‌هاي ادارات و نهادها در دهه فجر است.

انتهاي پيام/590پ/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۷:۳۵

26 Dec 2019